Skip to main content

Beste,

Ik heb mijn Spotify gedeactiveerd op 31 mei, maar het is nog niet gewijzigd naar Free. Kunnen jullie dit voor mij nakijken?

Ik heb contact opgenomen met Spotify, maar hun geven aan dat ze niks ontvangen hebben.

Met vriendelijke groet,

Evita

 

Goedemiddag @Evitax en welkom hier op ons forum :)

Het kan zijn dat Premium nog niet is losgekoppeld van jouw account inderdaad. Wanneer heb je jouw Spotify precies stopgezet en heb je er ook een bevestiging van gekregen? Als het niet meer op de factuur staat betaal je er niet meer voor. Maar als je dit account ergens anders aan wilt koppelen (zoals bijvoorbeeld Spotify Family) kan dat niet als Premium er nog op staat. 


Ik heb mijn Spotify op 30 mei stopgezet en heb een bevestiging ontvangen van KPN op 30 mei 2022, met bevestiging van uw wijziging. Spotify staat niet meer op de factuur, maar wil dat dit gewoon gewijzigd word. Ik wil dat Spotify naar Free wordt omgezet. 
 

Met vriendelijke groet,

 

Evita


Ik heb mijn Spotify op 30 mei stopgezet en heb een bevestiging ontvangen van KPN op 30 mei 2022, met bevestiging van uw wijziging. Spotify staat niet meer op de factuur, maar wil dat dit gewoon gewijzigd word. Ik wil dat Spotify naar Free wordt omgezet. 
 

Met vriendelijke groet,

 

Evita

Was Spotify onderdeel van je mobiele abonnement of hoorde dit bij je thuispakket (Internet & tv)? Ik kijk anders graag even met je mee; zou je daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Spotify was onderdeel van mobiele abonnement. Ik heb het formulier ingevuld. 


Yes, bedankt voor het invullen van je profiel @Evitax :)

Vaak blijft een Spotify account nog een tijdje op Premium staan nadat het is opgezegd. Daar lijkt in jouw geval ook sprake van te zijn want het afmelden is goed gegaan omdat Spotify niet meer actief is (in die zin dat je er niet meer voor betaalt). Zelf heb ik helaas niet de mogelijkheid om dit voor je aan te passen. Wel heb ik een verzoek gestuurd naar iemand binnen de organisatie die dit wel kan. Helaas is deze persoon momenteel op vakantie dus er kan even wat tijd overheen gaan. Is er een specifieke reden dat je hem graag weer om wil laten zetten met Free? Als het echt zo snel mogelijk moet gebeuren dan ga ik kijken of ik een snellere manier kan vinden om dit voor je te regelen!


Dank je wel. Ik wil graag een ander abonnement van Spotify. Niet de family en ook niet de Premium. Ik dacht dat dit 1 maand ongeveer zal duren. Het liefst heb ik het zo snel mogelijk. 


Dank je wel. Ik wil graag een ander abonnement van Spotify. Niet de family en ook niet de Premium. Ik dacht dat dit 1 maand ongeveer zal duren. Het liefst heb ik het zo snel mogelijk. 

Begrijpelijk hoor! Ik ga kijken of ik dit sneller voor je kan regelen @Evitax; zodra ik meer weet dan laat ik je dit meteen weten!


Hallo, Ik wil graag weten of er een update is? 


Helaas nog niet @Evitax :( De persoon die dit meteen in orde kan maken is er volgende week weer en ik zal hem voor de zekerheid nogmaals dit verzoek sturen! Excuses voor het wachten en bedankt voor je geduld :)


Hoi @Evitax!

Als het goed is, is je account inmiddels omgezet naar Free :)
Kun je me bevestigen of dit ook daadwerkelijk het geval is?


Heel erg bedankt! Het is nu op Free. 


Heel erg bedankt! Het is nu op Free. 

Graag gedaan en fijn om te lezen @Evitax :)

Veel luisterplezier toegewenst en mocht je ons nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag!