Skip to main content

Ik ben sinds tweede kerstdag bezig om Spotify Family op mijn thuis abonnement van KPN te krijgen. Tijdens de bestelling liep het fout. Uiteindelijk hebben ze achter de schermen mijn volledige bestelling verwijderd en mij gevraagd om het opnieuw te bestellen. Dat heb ik gedaan (via KPN) waarop ik wederom te zien krijg bij de entertainment onderdeel in mijn KPN dat er nog een bestelling moet afgerond worden voordat ik wat nieuws kan bestellen. Dat staat er nu al een paar maand. Ondertussen kreeg ik wel Spotify, maar dan gekoppeld aan mijn mobiele abonnement ipv aan mijn thuis abonnement. En geen Family, maar een Premium. Ook zat er geen korting op de Spotify. Ik krijg te zien bij mijn facturen “online aankopen 9.99”. Ik kan dat nergens stoppen omdat ik Spotify niet zie in mijn KPN. Ook niet op de app van KPN. En onder het thuisabonnement staat dus nog steeds dat er nog een bestelling afgerond moet worden.

Ik wil nu heel graag van Spotify af. Ik ben er zo ontzettend zat van dat na talloze keren bellen het nog niet geregeld is dat ik een spotify family heb ipv premium voor 1 persoon en het op mijn mobiel zit ipv op mijn thuis. Maar nu komt het probleem. KPN zegt dat ik niet via hen dit spotify abonnement heb aangekocht maar via een andere partij. En zij het dus niet kunnen opzeggen. Ik moet het bij spotify zelf opzeggen. Maar die zeggen dat het via de KPN is aangeschaft en zij het dus niet kunnen opzeggen.  Wederom KPN gebeld. Maar zij blijven erbij dat het niet via hen is aangeschaft. Terwijl dat wel zo is. Wat moet ik nu toch doen om van Spotify af te komen?

Goedemiddag @Marjanne Drost - Knol! Goed dat je via het forum contact met ons opneemt.

Ik vind het jammer om te lezen dat Spotify via KPN, op z’n zachtst gezegd, niet soepel bij jou verloopt. Ik snap je wens om deze optie nu helemaal op te zeggen en kijk graag met je mee.
Wil jij jouw Forum profiel nog aanvullen met het klantnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!
 


Goedemiddag,

Ik heb de gegevens aangevuld in mijn profiel.


Super, dank je wel!

Ik zie Spotify niet geactiveerd staan als extra optie maar zie het inderdaad wel terugkomen op jouw facturen. Ik heb een melding geregistreerd voor een achterliggende afdeling en gevraagd of zij met mij willen kijken. Als het goed is, heb je per SMS een bevestiging ontvangen dat er een melding geregistreerd is.

Houdt rekening met een doorlooptijd van 3 werkdagen: je krijgt van mij of rechtstreeks van hen een terugkoppeling!


je krijgt van mij of rechtstreeks van hen een terugkoppeling!

Ik zie dat de melding in behandeling genomen is en je eindelijk gebruik kunt maken van Spotify Family! Veel luisterplezier! 😊