Skip to main content

Ik zit met het zelfde probleem, kom er niet van 🀬

kpn kom met een oplossing!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Op een forum helpen klanten elkaar.😉

 

Heb je het abonnement via KPN afgesloten?

Zo ja, ga naar MIJNKPN en daar kan je hem opzeggen.

Als je hem hebt uitgevinkt, gaat het naar je winkelwagentje, ga daarheen om het te bevestigen

 

Of bel gratis 0800-0402.


Hoi @Bernardver, ik zag dat je hier 5 maanden geleden ook een topic over had. We denken graag met je mee, maar daarvoor hebben we wel wat meer informatie nodig. Wat lukt er precies niet, waar loop je tegenaan?

Lukt het niet om het in MijnKPN te stoppen bijvoorbeeld? Of iets anders? 


Nee dat lukt dus niet, vandaar dat ik al een paar x heb gebeld met KPN. Die zeggen dat ik bij spotify moet wezen en spotify zegt weer dat ik bij KPN moet zijn.  heb toen weer gebeld met KPN Maar kunnen me niet verder helpen. 

Ik wacht nu maar tot februari dan loopt mijn contract af en ga ik met alles weg bij KPN. 


Is er ook gezegd waarom het niet opgezegd kan worden? Ik heb een vermoeden wat het zou kunnen zijn, staat het als een Online Aankoop op de factuur?


Ja dat klopt! Ze zeggen dan ook dat ik dat in stellingen heb ingesteld bij betalingen met Apple Pay maar dat heb ik niet 


Nee, dat is het niet dan. Het is ook iets wat je zelf niet kunt oplossen, wij moeten daarvoor een melding aanmaken. Dat wil ik voor je doen, ik heb alleen nog geen gegevens 🙂

Gaat het om Spotify bij je Thuis abonnement of bij een mobiel abonnement? Zou je jouw profiel volledig kunnen invullen met de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant? Als het om een mobiel abonnement gaat zijn het 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN ook nodig. Als je daarna een seintje geeft kan ik voor je aan de slag.


Reageer