Skip to main content
Beantwoord

Spotify opzeggen via KPN lukt niet, geen abonnement zichtbaar in MijnKPN

• April 16, 2025
  • 10 reacties
  • 59 keer bekeken

@Jasper van KPN Helaas heb ik hetzelfde probleem. Is hier al een oplossing voor? Er staat nergens dat ik nog een abonnement heb behalve op de factuur..

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jaap Hunting

Hallo ​@Jaap Hunting, ik zie dat je vandaag nog contact hebt gehad met de klantenservice. Laten we dan hopen dat het nu is opgelost, Tevens zie ik dat er een vergoeding voor 2 maanden is ingevoerd door de collega van de klantenservice. 

Hi ​@Jeroen van KPN ,

Ik heb inderdaad contact gehad en het is als het goed is opgelost! 

Mvg,

Jaap

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Jaap Hunting. Welkom op de KPN Community! 

Begrijp ik het goed dat je graag Spotify Premium wilt opzeggen? Als het niet in MijnKPN te vinden is, dan zou het kunnen zijn dat je Spotify via de Google Play Store of App store van Apple kunt stopzetten. Heb je daar nog gekeken? En wat zie je staan als je gaat naar je profiel in Spotify en kiest voor Instellingen en privacy en daarna Account? 

Als je het daar niet kunt vinden en je wilt het opzeggen, vul dan je profiel in met je gegevens. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • April 18, 2025

@Jaap Hunting 

Via wie betaal je Spotify?

Of heb je nog een oud abonnement van KPN, waarin Spotify gratis was.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 18, 2025

Hi ​@Arjan van KPN 
Het is helaas onvindbaar in de app store. Als ik naar profiel ga dan staat er dit:

Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL. Benader KPN/XS4ALL voor vragen over je abonnement.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 18, 2025

@Jaap Hunting 

Via wie betaal je Spotify?

Of heb je nog een oud abonnement van KPN, waarin Spotify gratis was.

Op de factuur staat het als “online aankopen”. Ik had dit als extra bundel van KPN. Dit heb ik opgezegd maar helaas nog steeds gefactureerd.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • April 19, 2025

Wat zie je als je in MIJNKPN kijkt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 20, 2025

@joop2011  Dat is het probleem. Er staat nergens dat ik nog een abonnement heb.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • April 21, 2025

Ik begrijp dat het wel op je factuur staat.

Dan kan je het beste, morgen vanaf 8 uur, gratis 0800-0402 bellen

En heb je, zoals ​@Arjan van KPN , vraagt, je profiel ingevuld?

Dan kan Arjan (moderater, KPN medewerker) het voor je nakijken.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Jaap Hunting, ik zie dat je vandaag nog contact hebt gehad met de klantenservice. Laten we dan hopen dat het nu is opgelost, Tevens zie ik dat er een vergoeding voor 2 maanden is ingevoerd door de collega van de klantenservice. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • April 23, 2025

Hi ​@Jeroen van KPN ,

Ik heb inderdaad contact gehad en het is als het goed is opgelost! 

Mvg,

Jaap

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Daar gaan we wel vanuit. Je kunt het nog één keer tegenkomen op de factuur, maar op die daarna zou het echt niet meer voor mogen komen. Mocht dat nog wel gebeuren, laat het dan even weten.