Skip to main content

Goedenavond,

 

Via KPN heb ik Spotify Premium (reeds geactiveerd). Echter wanneer ik inlog in de Spotify app dan blijkt het nog steeds een gratis versie te zijn. Contact opgenomen met Spotify en zij zien geen Premium account op mijn e-mailadres gekoppeld staan. Spotify geeft aan dat dit vaker voorkomt bij KPN en dat KPN nog door moet geven aan Spotify, dat er op mijn e-mailadres een Premium account moet worden geactiveerd. Kunnen jullie helpen hierbij?

Ik heb hetzelfde probleem

Spotify geeft aan dat KPN het moet oppakken.


Hoi @Jimmysan, ik raad je aan om dat betreffende Spotify account, dat nu Free is, te activeren. In onze Kennisbank lees je stap voor stap hoe je Spotify Premium activeert:

Spotify activeren doe je zo:

  1. Ga naar kpn.com/spotifyactiveren
  2. Log in met je KPN account
  3. Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
  4. Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord
  5. Activeer je account

Het is dus belangrijk dat je inlogt met het account dat nu Free is, en dat je Premium wilt hebben. Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, laat je dan weten waar je precies op vastloopt?


@Peggy L Voor jou geldt hetzelfde 🙂 Als je er daarmee niet uit komt, maak dan een eigen topic aan. Op die manier kunnen we je het beste helpen en houden we de topics overzichtelijk.


gewoon je abonnement opzeggen bij KPN, ging gezellig op vakantie, blijkt in het vliegtuig dan je niks hebt gedownload. hebben zonder opgave je abbo beeindigd bij spotify, maar wel de rekening laten betalen en klant niets laten weten, meestal kom je er in de vakantie achter dat je premium in eens free is, heeft mij een week agressie opgeleverd en kwam niets verder met de zo genaamde service van KPN, dus nu maar direct met spotify weet ik ook zeker dat ze er niets aan verdienen zonder service te geven. geen compensatie niets , alleen loze beloften kon ik krijgen.