Goedemiddag KPN,
Zojuist heb ik een vriendelijke medewerker van jullie aan de lijn gehad omtrent het volgende probleem.
Vanwege een abonnementswijziging zou mijn Spotify Premium worden omgezet naar Free. Om toch Premium te behouden, moest ik het activeren via MijnKPN. Dat heb ik dus ook gedaan, en voor € 9,99 per maand zou ik dan alsnog Premium kunnen gebruiken.
Na het aanzetten van Spotify Premium via MijnKPN heb ik een mail van jullie ontvangen met de activatielink. Deze heb ik aangeklikt, waarna mijn Spotify Premium zou moeten zijn geactiveerd. Echter werkt het nog steeds niet: Spotify (zowel de app als de desktop versie) blijft aangeven dat ik een Free versie heb, terwijl ik het toch echt heb geactiveerd. Ook na opnieuw inloggen werkt het nog steeds niet. Echter staat in MijnKPN gewoon dat ik Spotify als extra bundel heb aangevinkt.
Jullie medewerker kon het zo helaas niet oplossen. Ik suggereerde daarom om mijn Spotify Premium bij jullie op te zeggen, en zelf opnieuw aan te melden. Echter kan ik nu via MijnKPN Spotify Premium nog niet opzeggen, omdat ik het net twee dagen geleden heb aangezet. Ik moet dus een maand wachten.
Mijn vraag/opmerking is dus: graag zou ik willen dat jullie mijn Spotify Premium optie in mijn bundel uitzetten, en de € 9,99 die hoogstwaarschijnlijk op de eerstvolgende factuur zal verschijnen, crediteren. Ik heb immers geen gebruik kunnen maken van de diensten van Spotify Premium deze maand, dus ben derhalve niet van plan om deze € 9,99 te gaan betalen. Jullie medewerker gaf aan de telefoon ook keurig aan dat dit geregeld kon worden, aangezien ik niet hoef te betalen voor een dienst die niet werkt.
Graag zie ik een bevestiging op mijn vraag/opmerking tegemoet.
Alvast hartelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,
Siebren Kleine