Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb in 2016 een Zorgeloos abonnement afgesloten bij jullie met daarin inbegrepen Spotify Premium. Dit staat ook nu netjes op de website aangegeven van KPN mbt Zorgeloos abonnementen.
 


Echter is nu ineens mijn Spotify Premium omgezet naar een Free account. Ik heb een medewerker van de klantenservice hier telefonisch over gesproken en tot mijn verbazing werd er gezegd dat er niks aan gedaan kon worden en dat ik ´onterecht´ Spotify Premium heb gehad. 
Na meerdere malen uitleggen dat het gewoon onderdeel was van mijn abonnement, zoals ook nog steeds hierboven beschreven staat, bleef het verhaal dat er niks aan gedaan kan worden.

Ik heb ook niet mijn abonnement gewijzigd of een nieuw abonnement afgesloten, juist mede omdat het voor mij voordeliger is om mijn huidige abbo te houden. Ik neem aan dat de contracten die je afsluit bij KPN niet zomaar ineens kunnen wijzigen door een product er ineens af te halen terwijl je daar als klant recht op hebt aangezien dat is afgesproken bij de afsluiting van het abonnement.

Ik hoop dat iemand anders binnen KPN mij hiermee kan helpen want dit is niet de service en probleemoplossing die ik gewend ben van KPN.

Kunt u met een schermafdruk van de factuur pagina 2 laten zien dat u daadwerkelijk een Zorgeloos Premium paket heeft?


Kunt u met een schermafdruk van de factuur pagina 2 laten zien dat u daadwerkelijk een Zorgeloos Premium paket heeft?

 


Kunt u met een schermafdruk van de factuur pagina 2 laten zien dat u daadwerkelijk een Zorgeloos Premium paket heeft?

 

Er staat Zorgeloos Standaard bij u op da factuur. Dat is dus geen Zorgeloos Premium die genoemd word op uw eerste afbeelding. 


Er staat Zorgeloos Standaard bij u op da factuur. Dat is dus geen Zorgeloos Premium die genoemd word op uw eerste afbeelding. 

Oke fair point, maar hoe is dat relevant aangezien ik in mijn Zorgeloos Standaard abbo destijds ook heb afgesloten met Spotify Premium erin?
Er kan door KPN zomaar gezegd worden dat Spotify Premium niet meer geldt voor bepaalde abonnementen ook al heb je dat zo afgesloten?


Heeft u het afgesloten met gratis Spotify dan? Heeft u daar bewijs van? Zonder bewijs is het gewoon klaar: u krijgt het niet. Dat u het in het verleden gekregen had was onterecht. Kennelijk een foutje van het systeem. Of de toenmalig medewerker had het er onterecht bij aangevinkt ofzo. Tegenwoordig is zoiets helemaal niet meer mogelijk. Maar vroeger waren er soms mogelijkheden in het systeem. U moet bewijs leveren, anders is het echt klaar.

Dan nog heeft u een abonnement wat heel goedkoop is en wat u denk ik nergens voor deze prijs kunt afsluiten. Zodra u er wat aan veranderd gaat u zo 2x zoveel betalen denk ik.


Hoi @JIAK28, welkom bij ons op het forum. Als je altijd het Zorgeloos Standaard abonnement hebt gehad had je eigenlijk nooit Spotify Premium als gratis extra kunnen hebben. Het lijkt erop dat dat nu is rechtgezet, al kan ik me ook voorstellen dat het voor jou anders voelt. Je hebt al die tijd gratis Spotify kunnen luisteren, wat eigenlijk niet de bedoeling was dus.