Skip to main content

Ik heb maandag 30 mei mijn Spotify premium omgezet naar Spotify Family.

Ik heb van KPN een email ontvangen dat het gewijzigd is, echter zodra ik inlog bij Spotify staat deze nog op premium en kan ik geen gezinsleden toevoegen. Ik heb contact gehad met spotify en die melde dat het familie abonnement nog niet was geactiveerd en KPN daarvoor moet benaderen.

 

Kunnen jullie mij verder helpen.

Ik heb maandag 30 mei mijn Spotify premium omgezet naar Spotify Family.

Ik heb van KPN een email ontvangen dat het gewijzigd is, echter zodra ik inlog bij Spotify staat deze nog op premium en kan ik geen gezinsleden toevoegen. Ik heb contact gehad met Spotify en die melde dat het familie abonnement nog niet was geactiveerd en KPN daarvoor moet benaderen.

 

Kunnen jullie mij verder helpen.

 

Het kan natuurlijk een paar dagen duren.

KPN zorgt alleen voor de facturatie, verder gaat het via Spotify.

Kijk ook op je factuur, waar je voor betaald bij KPN. 


Hi @ETB, welkom op het forum. 

Dit kan inderdaad eventjes duren, maar we zijn nu wel een aantal dagen verder. Is het inmiddels wél omgezet nu? 


Bij mijn accountoverzicht staat nog steeds dat ik een  spotify premium abonnement heb.  Ik kan dus nog steeds geen familieleden toevoegen.


Dan zou ik graag mee willen kijken. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


ik heb het profiel zover mogelijk ingevuld.


ik heb het profiel zover mogelijk ingevuld.

Dankjewel, zou je voor de zekerheid hierop willen klikken? Mocht dat ook niet lukken, zou ik je gebruikersnaam mogen weten? Dit mag je wederom in je profiel invullen.Â