Skip to main content

Sinds gisteren doet mijn spotify premium het opeens niet meer. Als ik inlog op de KPN app staat er wel gewoon dat ik premium heb, maar als spotify gebruik staat er opeens dat ik spotify free heb. Kan dit opgelost worden?

Hallo, ik heb hetzelfde probleem en hier ook een vraag over gesteld op het forum maar ik krijg geen reacties! Is het mogelijk dat iemand mij ook berder kan helpen?

 

 Groeten Margriet


Hallo @Maja_ , het is gelukt om direct via spotify een premium abonnement te activeren. Zou je spotify uit mijn kpn abonnement kunnen halen?

Alvast bedankt!


Top dat het via Spotify zelf wél direct goed gaat @Monica.! Ik heb Spotify weer van je abonnement verwijderd nu, excuus voor de hele gang van zaken, ik had graag gewild dat we het vanaf onze kant op hadden kunnen lossen 😬

 


Hallo, ik heb hetzelfde probleem en hier ook een vraag over gesteld op het forum maar ik krijg geen reacties! Is het mogelijk dat iemand mij ook berder kan helpen?

 

 Groeten Margriet

Ik zie dat je eigen topic inmiddels in behandeling is, je zult vanuit daar verder worden geholpen 🙂


Top dat het via Spotify zelf wél direct goed gaat @Monica.! Ik heb Spotify weer van je abonnement verwijderd nu, excuus voor de hele gang van zaken, ik had graag gewild dat we het vanaf onze kant op hadden kunnen lossen 😬

 

Geen probleem @Maja_ , het is opgelost en daar gaat het om 😉

Bedankt voor je hulp!


Inderdaad, je kunt nu eindelijk weer zonder gedoe lekker muziek luisteren 😃 Ik kan me echt geen leven zonder Spotify meer voorstellen eigenlijk 😅

Graag gedaan!