Skip to main content

Mijn spotify premium abonnement heb ik opgezegd, is ook verwerkt qua facturen maar mijn abonnement is nog steeds premium. Ik wil graag dat mijn abonnement op mijn emailadres stopgezet wordt bij spotify.

Ik heb Spotify opgezegd, maar account is nog steeds gekoppeld aan KPN.

 

Op 13 juni heb ik opgezegd, en is dit ook verwerkt. Vandaag op 1 augustus is mijn Spotify nog steeds gekoppeld aan kpn en heb ik nog steeds een premium account. Hoe zorg ik ervoor dat mijn Spotify los gekoppeld wordt van KPN, zodat ik zelfstandig zonder kpn een Spotify duo account kan hebben?

 

*admin: samengevoegd met eigen topic.


Hallo Suzan! Dat is inderdaad niet praktisch en ik ga daar actie voor je op ondernemen of is het inmiddels gelukt? Gaat het dan om het Spotify account in combinatie met het mobiele abonnement waarvan je het nummer in je profiel hebt genoteerd? Dan zal ik dat doorzetten naar een achterliggende afdeling!


Tot op heden nog steeds niet gelukt..

Fijn als het nu snel opgelost kan worden.

Het gaat inderdaad om het spotify abonnement in combinatie met mijn mobiele abonnement die ik genoteerd heb.


Dan ga ik daar voor je achteraan Suzan! Ik mail even een achterliggende afdeling en stuur je een bericht zodra ik een antwoord voor je heb 🙂 . 


@VSuzan Ik heb een berichtje terug en als het goed is zou Spotify nu weer op Free moeten staan! Ik hoor graag of het gelukt is!


Het is nu inderdaad opgelost. Ontzettend bedankt!


@VSuzan Fijn dat het gelukt is Suzan 🙂 . Ik wens je een fijne dag en post gerust nog even een topic in de toekomst als we iets voor je kunnen doen!