Skip to main content
Beantwoord

Spotify Premium naar Family omzetten lukt niet

  • 24 July 2024
  • 8 reacties
  • 28 keer bekeken

Hallo, ik heb exact het zelfde probleem als hierboven beschreven. Maar volgens mij moet ik nog een dag wachten voor de activering als ik naar de factuur kijk. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

 

Helaas werkt het nog steeds niet. Kan iemand een ticket inschieten? De overgang van premium naar Family gaat kennelijk niet soepel bij Spotify. 
 

 


Hi @MGSE, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Zou je hier een screenshot willen plaatsen van de periodedatum op de factuur waar Spotify onder valt? Kijk ook bij Online Aankopen op de factuur. Als dat al achter de rug ligt verzoek ik je vriendelijk om contact met ons op te nemen. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 


Ja gedaan en gebeld. Ik kon verlengen per 24/7 helaas moet ik nu weer een maand wachten totdat de family actief gaat worden. De situatie was dat ik een maand eerder premium kreeg, ik had family willen hebben maar kon dat de eerste maand niet meer aanpassen omdat het een nieuw abonnement betrof. Op het moment dat dit wel kon moet ik dus wéér een maand wachten totdat deze actief gaat worden. Beter had ik het abonnement dus meteen via Spotify kunnen regelen ipv via KPN. 
 


Mag ik nog vragen wanneer je hebt gebeld? Was dat na 24 juli? Dan klopt het namelijk dat je nog 1 maand moet wachten. 


Dat was op de 24e omdat ik het toen pas via de app kon aanpassen. Dus ik verwachtte dat de wijziging direct in zo gaan omdat er staat tot en met…


Dan verwacht ik dat de nieuwe periode toen al was ingegaan en dat de omzetting dus pas na deze periode ingaat. Nog even geduld dus. 


Blijft gek dat het zo is gelopen maar nu niks meer aan te doen helaas. 


Hou me op de hoogte of het dan wel gaat werken. 


Reageer