Hallo allemaal,
Ik heb in december mijn Spotify Premium account omgezet naar een Family account. Ik had verwacht dat dit gelijk ingeschakeld zou worden, maar ik zag geen verandering in mijn spotify abonnement. Wel staat er nu in mijn abonnement van KPN dat ik Family heb en betaal hier dan ook voor. Ik heb nu al twee keer contact gehad met de klantenservice. De eerste keer was de helpdesk er zeker van dat 7 januari het abonnement ingeschakeld zou worden ivm de nieuwe maand. Dit was niet het geval. Hierop weer teruggebeld. Het zou moeten werken zei de medewerker en wilde een ticket aanmaken. Dit werkte echter niet aan zijn kant en gaf aan dat ik een paar dagen later maar terug moest bellen en hij zou me mijn family account crediteren. Ik was er wel een beetje klaar mee met 30 minuten in de rij wachten op weer een afwijzing en gaf ook aan dat dit geen service was. Hierop mocht ik in een keer niet meer mijn geld terug. Op de vraag waarom gaf hij aan dat we er niet uitgekomen waren en hij besluit of ik wel of niet wat terug krijgt. Later werd de verbinding verbroken. Ik ben er nog steeds kwaad over, maar hij gaf zelf aan dat er geen leidinggevende zijn en klachten alleen via email kunnen. Kortom ik betaal nog steeds voor Family en heb Premium. Kan iemand mij helpen?