Skip to main content

Ik heb hier exact hetzelfde. Had 2 abbo met gratis Spotify van KPN. Nog nooit heb ik daar iets aan verandert. Niks geen mail, ook niet in mijn spam.

KPN heeft zonder medeweten en toestemming ineens mijn 2 spotify accounts op free laten zetten. 
 

Het zou fijn zijn als dat weer teruggezet kan worden.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Weg Spotify, welkom hier. Zou je jouw forumprofiel eens willen invullen? Reageer even als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Ik heb alle relevante info ingevuld. Ik ben benieuwd naar uw reactie.

2 van deze abonnementen hebben gratis spotify. Deze is bij beide ongevraagd omgezet naar de free versie. 

 

Groet, Peter


Dank je, @Weg Spotify. Ik zie dat de beide Zorgeloos Premium abonnementen (die in 2016 zijn afgesloten) Spotify inbegrepen hebben zitten. Ik zie dat hier ook nog actief staan, dus dat zou moeten werken. Wat gebeurt er als je naar de Spotify activatiepagina gaat en het opnieuw probeert te activeren op een of beide van die abonnementen?


Dan krijg ik deze melding en loopt dus alles dood.

 

 


Da's gek, @Weg Spotify. Betekent dat ik hier de back office bij nodig heb om dit wat dieper uit te zoeken. Ik heb een melding daarvoor aangemaakt. Ik kom er bij je op terug zodra ik reactie heb.


Ik ben benieuwd.


Tussentijdse update, @Weg Spotify, ik heb nog geen reactie op de melding. Normaal duurt dit enkele werkdatgn, maar ik verwacht dat vanwege Hemelvaart het nu iets langer duurt. 


Dank voor je reactie. Ik wacht nog even mee.


Ik heb helaas nog geen steeds terugkoppeling ontvangen 😞 . Ik heb nu een reminder gestuurd en we blijven dit voor je monitoren! 


Bizar hoe zoiets simpels waar meer mensen last van hebben zo lang kan duren…

 

Dank voor je reactie iig.


Helaas is er gedurende mijn afwezigheid geen reactie gekomen op onze navraag. We hebben wederom een herinnering gestuurd. 


Helaas is er gedurende mijn afwezigheid geen reactie gekomen op onze navraag. We hebben wederom een herinnering gestuurd. 

 

We zijn reeds een maand verder... Gaan jullie hier nog iets aan doen?

Heb reeds contact gehad met de consumentenbond en het blijkt dat ik niet de enige ben met dit “euvel”. Ze adviseerden me jullie officieel in gebreke te stellen en dat dan aan hun door te geven. Toch ben ik eerst benieuwd naar jullie reactie.

Ook op dit forum staan veel van dit soort meldingen. Jullie weten er dus van. 


Het kan gebeuren dat er iets misgaat rondom Spotify. Als zoiets gebeurt dan kunnen we dit veelal snel herstellen. Maar soms blijkt het lastiger. En dit lijkt zo'n geval te zijn. Ik heb vanuit de back office nog niet het verlossende woord gehad dat het verholpen is. Ik heb zojuist om een statusupdate gevraagd. 


3 (!!) maanden geleden zouden jullie dit oplossen. Gaat dit nog een keer gebeuren? 

Ik ben geduldig, maar dit gaat natuurlijk nergens over.

 

Is dit de service die KPN tegenwoordig te bieden heeft? Dan ben ik er zo weg met alle 4 mijn abonnementen. Spotify was een leuke reden om KPN te nemen. Nu jullie dit zonder medeweten en reden hebben afgesloten is die reden dus weg.

 

Graag uw reactie,

 

Peter


Ik had hetzelfde probleem. Is direct via online contact met een medewerker van de klantenservice opgelost. Je moet een nieuwe link krijgen (spotify moet worden opgezegd en opnieuw aangemeld worden in je KPN account. Je krijgt dan dezelfde dag opnieuw een link).

 

met groet, Arie


Dan heb je meer geluk dan ik Arie.

Mij houden ze al 3 maanden aan het lijntje.

 

Hoe heb jij contact met ze opgenomen?


Telefonisch met de klantenservice. Hele vriendelijke Jasper aan de lijn gehad, die het geregeld heeft. Hij moest wel e.e.a. regelen , maar ik had binnen een paar uur een nieuwe link , die goed werkte.


3 (!!) maanden geleden zouden jullie dit oplossen. Gaat dit nog een keer gebeuren? 

Ik ben geduldig, maar dit gaat natuurlijk nergens over.

Je hebt helemaal gelijk, @Weg Spotify. Ik heb dit uitgezet bij de back office die dit moet oplossen. Echter gaat het daar wat moeizaam. Ik heb opnieuw navraag gedaan.

 

Ik had hetzelfde probleem. Is direct via online contact met een medewerker van de klantenservice opgelost. Je moet een nieuwe link krijgen (spotify moet worden opgezegd en opnieuw aangemeld worden in je KPN account. Je krijgt dan dezelfde dag opnieuw een link).

Deze methode die voor Arie werkt, werkt helaas niet voor jou situatie, Weg Spotify. Bij jou is de Spotify namelijk een inbegrepen onderdeel van het abonnement. Daardoor is het niet los aanwezig om te kunnen opzeggen en weer aanmelden. Als dit het geval was, dan hadden we dit inderdaad in mei al opgelost.


Maar wat is dan nu de oplossing? Je kan een klant toch niet maanden aan het lijntje houden ?


Beste KPN. Nu reeds 3 maanden geleden. Gaan jullie dit nog oplossen of is het het jullie waard dat ik 4 abonnementen op zeg?

 

Dit is dus KPN anno 2023?


En weer zijn we een maand verder zonder een reactie, laat staan een oplossing. Lieve KPN, gaan we dit nog oplossen?

 


Beste @Weg Spotify, ik zie dat mijn collega er in augustus wél weer achteraan gegaan is, maar dit per abuis niet in het topic heeft vermeld. Helaas hebben wij hier ook geen terugkoppeling van ontvangen. Ik zie dat jouw klacht inmiddels bij het klachtenkompas ligt en dat dit opgepakt wordt. Dus ik ga er vanuit dat het verder in orde gemaakt wordt voor je. Heel erg vervelend dat dit tot dusver niet gelukt is, mijn excuses hiervoor!