Skip to main content

Ik heb via de KPN app mijn Spotify Premium Individual geupgrade naar  Spotify Premium Family. Dat is bevestigd per mail, ik zie Family aan staan in de KPN app, maar ik krijg deze niet geactiveerd in de Spotify App die op Premium Individual blijft staan..

Na de bestelling van Family heb ik de mail ontvangen om Spotify family te activeren. Het activeren lukt niet. Ik krijg daarbij de melding dat ik  deze niet kan activeren omdat “Ik al een sportify Premium Abonnement van KPN heb". 

Het advies om om deze op te zeggen via de KPN App. Als ik naar de KPN app ga zie ik dat Spotify Family al aan staat. Ik kan deze pas aan het eind April uit kan zetten. Het lijkt er dus op dat ik er al voor betaal, maar niet kan activeren.

 

Graag uw hulp

 

Hi @FVT en welkom op het forum! Ik kijk met je mee. 🙂

Het kan uiterlijk een maand duren voordat deze wisseling rond is, zie hiervoor ook ons kennisartikel over wisselen van Spotify Premium naar Spotify Family. Je betaalt er nog niet voor, dit gebeurt pas als Spotify family geactiveerd is en dat duurt dus nog eventjes. 🙂

Wacht het dus nog even af en kijk in je Spotify regelmatig welk lidmaatschap er nu bij staat. Daar zou vanzelf Family moeten staan en dan kun je los!