Skip to main content

Sinds eind januari is mijn Spotify omgezet naar Free terwijl ik Premium heb. Ik betaal ook gewoon hiervoor (staat ook gewoon op factuur).

Ik dacht dat het kwam omdat mijn abonnement verlengd is per 14 februari, maar het is nog steeds zo. Activatielink werkt niet.

Ben er al de hele week mee bezig om het op de een of andere manier te activeren, maar dat lukt dus niet. En heb nu al meer dan 2 weken geen Premium meer wat heeeeeel irritant is (en ik betaal er wel voor).

Je weet zeker dat je met het goede account bent ingelogd, @Assie24? Als dat zo is, wil je dan eens je forumprofiel invullen? Reageer hier weer als je dit gedaan hebt, dan controleer ik hier de status. 


Heb mijn forumprofiel ingevuld @Erik_ .

Ik log met het goede account in op Spotify, heb ik al paar keer geprobeerd.

Dank voor je hulp alvast.

 


@Erik_ ik heb hetzelfde.

Mijn forumprofiel is ingevuld.

Kan je het voor mij ook nakijken?

Grt Herco


@Erik_ : zou je me nog kunnen helpen? Ik werd vandaag teruggebeld door iemand van KPN die mij wederom de activatielink heeft gestuurd, maar ik blijf dezelfde melding houden.

Hij zou mij terugbellen of het gelukt was, maar helaas niets meer gehoord.


@Erik_ : zou je me nog kunnen helpen? Ik werd vandaag teruggebeld door iemand van KPN die mij wederom de activatielink heeft gestuurd, maar ik blijf dezelfde melding houden.

Hij zou mij terugbellen of het gelukt was, maar helaas niets meer gehoord.

Op de 14e is inderdaad je nieuwe contract ingegaan. En hoewel je daarbij wel Spotify hebt behouden, wordt dat onder water verwerkt als het verwijderen van Spotify en het dan opnieuw weer toevoegen. Waardoor je account terugvalt naar Free. Maar je zou hem dan daarna gewoon weer moeten kunnen activeren. 

Wat de collega heeft gedaan is op 20 februari Spotify uit je abonnement gehaald, en daarna weer toegevoegd. Vandaar dat je ook een nieuwe activatiemail kreeg. Dat is meestal wel de methode om dit weer op orde te krijgen, Wat voor melding krijg je precies te zien als je het account weer probeert te activeren, @Assie24?

 

Hoi @HercoBakker, ik heb voor jou ook gekeken. Bij jou is op 10 februari je nieuwe contract ingegaan. En in dat nieuwe abonnement zit geen Spotify meer. Als je dat nog wel graag zou willen kun je via de MijnKPN dit weer toevoegen.


Dank je wel @Erik_ , kan helaas niet aanzetten in MijnKPN omdat ik verhuizing doorgegeven heb en zolang die niet voltooid is (8 maart) kan ik geen veranderingen doorvoeren.

 


@Erik_ : ik krijg deze melding. Dus ook nadat ik op de activatielink heb gedrukt 


@Erik_ ik heb helaas nog niets gehoord. Kun je me verder helpen?

Krijg ook geen reactie van KPN op mijn terugbelverzoek dat ik vd week nog een keer gedaan heb 


Excuses, @Assie24. We zijn er nog mee bezig. Ik heb het bij de back office neergelegd. Zodra ik meer weet hoor je van me!


@Erik_ 🙏 dank. Hoop dat het zsm is opgelost 


Excuses, @Assie24. We zijn er nog mee bezig. Ik heb het bij de back office neergelegd. Zodra ik meer weet hoor je van me!

 

De back office heeft aan wat touwtjes getrokken, @Assie24, zou je het activeren nog eens willen proberen? Het zou nu moeten lukken.


@Erik_ eindelijk gelukt! 🥳 

Hartelijk dank!

Hoop alleen wel dat hetgeen ik vanaf eind januari heb betaald gecrediteerd wordt.


Zeker! Ik vergoed een maand van de kosten, die worden op de volgende factuur in mindering gebracht.


Fijn @Marcia_ 🥳