Skip to main content

spotify premium omgezet naar gratis en nu krijg ik het niet meer geactiveerd, meerdere malen met kpn contact gehad.

De gratis versie hoef je niet te activeren.

Alleen je gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. 


Klopt, maar heb in mijn abonnement nog wel premium, betaal er ook voor. 
 

activeren via kpn wil niet, zegt dat hij al geactiveerd is. 
 

maar heb dus alleen maar Spotify free. 


Ik begreep uit je eerste vraag dat je premium hebt omgezet naar gratis.

Als je het opzegt, wordt het dezelfde dag gestopt.

Het “teveel” betaalde wordt dan door KPN op de volgende factuur verrekend. 


Beste Joop,

 

ik heb een ouder alles in 1 pakket, heb meerdere malen met jullie klantenservice gebeld om weer spotify premium gekoppeld te krijgen aan mijn account.

 

Ik zou terug worden gebeld door kantoor, alleen die zijn hiervoor gemachtigd werd er gezegd, geen belletje.

weer gebeld, probeer het forum. Daar reageerd ons kantoor ook op de kortste weg. Dus vandaar dit. 
 

het is jullie klantenservice die dit steeds doorgeeft. Hoe krijg ik het nu voor elkaar? 
bel zoek contact en help. 


 

 

 

 


Beste Joop,

 

ik heb een ouder alles in 1 pakket, heb meerdere malen met jullie klantenservice gebeld om weer spotify premium gekoppeld te krijgen aan mijn account.

 

“Jullie” 

@Schoonebeek2 

Ik werk niet bij KPN en ik heb ook nooit bij KPN gewerkt.

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

 

Vul je profiel gegevens zo compleet mogelijk op dit forum in.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken. 


Hi @Schoonebeek2 en welkom op het forum! 

Als je Alles-in-1 Standaard of Premium hebt dan heb je inderdaad Spotify erbij in zitten. Als deze ooit uit is gezet weet ik niet of het nog lukt om deze aan te zetten, maar ik kan een kijkje nemen. 

Wil je hiervoor nog je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik op onderzoek uit.