Skip to main content

Ik heb gisteren mijn spotify premium omgezet in family abonnement en is afgemeld door KPN maar bij mijn spotify account staat nog steeds ‘premium indivudual’.  Duurt het zolang voordat het actief is? 

Het is wel zo dat mijn email bij KPN ID anders is dan de email adres die ik gebruik bij spotify. Zou het daaraan kunnen liggen ?

heeft niemand ervaring hiermee?


Hoi @Atilla en welkom op het forum! Het kan even duren voordat de wijziging er doorheen is. Als je Spotify Premium via je vaste diensten thuis had, en deze hebt omgezet naar Spotify Family dan gaat het als volgt: 

Heb je al KPN Internet, ga dan naar MijnKPN en bestel Spotify Family. We zetten je Spotify Premium dan automatisch voor je om, je hoeft zelf niets te doen.

Je krijgt een e-mail ter bevestiging. Daarna krijg je van Spotify een e-mail om nieuwe Spotify gebruikers op jouw adres toe te voegen aan je Spotify Family abonnement.  

Zodra je de e-mail binnen hebt is het dus rond. 🙂 Mocht je Spotify Premium via je mobiele abonnement hebben, en Spotify Family via de vaste thuisdiensten aan hebben gezet, vergeet dan niet om Spotify Premium via je mobiele abonnement op te zeggen. 


Hoi @Sanne_M ,

is inmiddels vrijdag opgelost. Het is blijkbaar niet goed gegaan. Ik moest bellen en de kpn medewerker van de callcenter heeft opnieuw de wijziging doorgevoerd. Toen kreeg ik idd een mailtje en ik moest via de link mijn family abo activeren…

bedankt iig!


Fijn dat het gelukt is, en bedankt voor de terugkoppeling! 😄