Skip to main content

Goedemorgen,

wij (gezin met 4 pubers) zijn al 6 weken bezig om ons Spotify’ account terug te zetten naar Spotify’ Family. We hadden altijd Family tot we verhuisden en de KPN een fout heeft gemaakt en het heeft teruggezet van premium naar Family. Na een aantal weken wachten hebben we gebeld, er werd een ticket aangemaakt voor backoffice en het zou de volgende termijn opgelost zijn. Niet dus…nu is er weer een ticket aangemaakt en moeten we maar hopen dat het nu na waarschijnlijk weer 4 weken wachten opgelost wordt. De man aan de telefoon vond het allemaal niet zo belangrijk. We wilden de klachten uitleggen aan een leidinggevende maar die is er niet, ook doorverbinden met backoffice gaat niet. Hoe krijgen we hem nou zsm opgezet en ook de garantie dat ze het gaan doen?

Groetjes Frederike 

Excuus ik bedoel de KPN heeft hem omgezet van Famiky naar een basisaccount Premium


Hoi @FrederikeG, welkom hier. 

Na al die tijd nog steeds geen Spotify Family begrijp ik. Dat is niet fijn. Ik begrijp dat er al tickets aangemaakt zijn, maar toch is het nog niet gelukt. Nu wil je eigenlijk graag weten wat de status is en of het sneller kan. 

Dat laatste wordt lastig denk ik, maar ik kijk graag eens naar de status van het ticket. Kun je daarvoor jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.