Skip to main content
Beantwoord

Spotify Premium omzetten naar Spotify Family op Alles-in-1

• 6 December 2021
  • 5 reacties
  • 149 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb een Alles in 1-Standaard abonnement met gratis Spotify Premium. Nu wil ik dit graag omzetten naar Spotify Family. Kan dit en wat worden dan de kosten?

Mvg,

Beste antwoord door Nick83

Dat kan niet met uw huidige abonnement. Dan moet u het huidige abonnement eerst om zetten naar een Hussel abonnement. 

De hamvraag daarbij is: maakt u gebruik van gratis ESPN bij uw huidige abonnement? 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • Antwoord
  • 6 december 2021

Dat kan niet met uw huidige abonnement. Dan moet u het huidige abonnement eerst om zetten naar een Hussel abonnement. 

De hamvraag daarbij is: maakt u gebruik van gratis ESPN bij uw huidige abonnement? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 6 december 2021

Ja ESPN is gratis als “Compleet” voordeel

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 6 december 2021
Arkeman schreef:

Ja ESPN is gratis als “Compleet” voordeel

En dat is een probleem. Want bij Hussel betaal je daar € 12,99 voor. Daar krijg je 5 euro entertainmentkorting op, maar dan blijft nog € 7,99 over wat je meer gaat betalen. Uiteraard ga je voor Spotify ook meer betalen. Alles bij alkaar maak je een flinke stap omhoog in je maandlasten. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 6 december 2021

Da's niet fijn. dank voor je reactie. Ik ga wel 'ns bellen, kijken of er nog een voordeeltje uit te slepen is als langdurig klant zijnde….., maar ben dr bang voor

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 6 december 2021

Je krijgt bij Hussel wel het Pluspakket gratis. Maar dat kun je dus niet inwisselen voor gratis ESPN. 

Er bestaat de mogelijkheid dat u nu bij uw huidige abonnement het Pluspakket betaald heeft. In dat geval word het weer anders. Dan bent u niet duurder uit 😊