Skip to main content
Beantwoord

Spotify Premium op meerdere apparaten gebruiken

• 20 november 2024
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik kan alleen Spotify Premium op mijn iPad instellen en wil deze op mijn IPhone.Hoe zet ik dit om van IPad naar IPhone?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Is het inmiddels gelukt om op beide apparaten met hetzelfde account in te loggen? ​@Vincent en Monique
Hou er wel rekening mee dat het niet mogelijk is om op beide apparaten tegelijkertijd Premium te kunnen gebruiken. Je kunt het account maar op 1 apparaat tegelijkertijd gebruiken. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• 6717 reacties
  • 20 november 2024

Gewoon de Spotify app installeren op de ipad en inloggen. Lukt dat niet?

Hallo Marlon

Dank voor je reactie. Nee. Heb op zowel iPhone als iPad de app geïnstalleerd. Alleen op iPad kan ik Premium luisteren.

• 6717 reacties
  • 20 november 2024

Je moet ook de ipad met dezelfde gegevens inloggen. Dan moet het gewoon werken. Kan niet anders. Er hoeft niets over gezet te worden ofzo.

Ik ga kijken of t lukt😉

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11645 reacties
  • Antwoord
  • 22 november 2024

Is het inmiddels gelukt om op beide apparaten met hetzelfde account in te loggen? ​@Vincent en Monique
Hou er wel rekening mee dat het niet mogelijk is om op beide apparaten tegelijkertijd Premium te kunnen gebruiken. Je kunt het account maar op 1 apparaat tegelijkertijd gebruiken.