Skip to main content
Antwoord

Spotify Premium: opgezegd in MijnKPN, maar niet doorgegeven aan Spotify

• November 13, 2025
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb Spotify Premium opgezegd via Mijn KPN. Staat ook niet meer vermeld bij mijn abonnement in Mijn KPN. Toch kan ik geen Spotify Duo aanvragen via Spotify, omdat zij zeggen dat er via KPN nog een Premium abonnement bestaat. Heel irritant! 
Graag dit regelen ​@KPN 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@kleinklaasje, welkom op de KPN Community!

Jammer dat je Spotify bij KPN wilt opzeggen. Maar ik snap het wel als je graag Duo wilt. Dit bieden wij helaas (nog) niet aan. 😞

Opzeggen gaat inderdaad via MijnKPN. Maar wanneer heb je dit gedaan? Het kan namelijk tot een maand duren voor Spotify Premium bij KPN ook daadwerkelijk omgezet wordt in Spotify Free.

Als het al langer is geleden, dan gaat er mogelijk iets niet helemaal goed. In dat geval kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Maak dan een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Messenger, Bluesky of X.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 14, 2025

Hallo ​@kleinklaasje, welkom op de KPN Community!

Jammer dat je Spotify bij KPN wilt opzeggen. Maar ik snap het wel als je graag Duo wilt. Dit bieden wij helaas (nog) niet aan. 😞

Opzeggen gaat inderdaad via MijnKPN. Maar wanneer heb je dit gedaan? Het kan namelijk tot een maand duren voor Spotify Premium bij KPN ook daadwerkelijk omgezet wordt in Spotify Free.

Als het al langer is geleden, dan gaat er mogelijk iets niet helemaal goed. In dat geval kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Maak dan een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Messenger, Bluesky of X.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2025

Ik heb Spotify Premium op 14 oktober 2025 opgezegd in MijnKPN, maar nog steeds sta ik bij Spotify geregistreerd als Premium member. Heel vervelend dat dit niet goed gaat (zoals bij zovelen als ik deze community mag geloven)

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het lijkt erop dat er dan inderdaad iets niet helemaal goed gaat. Zie je op jouw factuur ook nog steeds Spotify Premium staan?

Heb je toevallig al contact opgenomen met onze klantenservice? Dat is de snelste manier om dit op te lossen.

Kom je er toch niet uit en vind je het niet erg om even te wachten, dan help ik je natuurlijk ook graag verder. Ik heb dan wel meer informatie van je nodig. Zou je dan je profiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.