Skip to main content
Vraag

Spotify Premium opzeggen is niet goed gegaan

• May 20, 2026
  • 5 reacties
  • 33 keer bekeken

Conform handleiding van jullie community (Handleiding: Spotify Premium-abonnement opzeggen. | KPN Community) wil ik spotify premium opzeggen, waarbij dit niet goed is gegaan via MijnKPN en het nu als online aankoop op de factuur staat.

Graag ervoor zorgen dat het spotify abonnement stopt en er wordt gecrediteerd voor het te veel gefactureerde. Abonnement is 22 maart stopgezet.

5 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 20, 2026

Dit kan het forum niet voor je oplossen ​@Maarten542 
Maak een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou uitkomt.
Of  direct bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Ook is de mogelijkheid om contact te maken met Instagram, Facebook, Bluesky of X.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 20, 2026

Dit kan het forum niet voor je oplossen ​@Maarten542 
Maak een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou uitkomt.
Of  direct bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Ook is de mogelijkheid om contact te maken met Instagram, Facebook, Bluesky of X.

Ik heb vanmorgen al twee keer contact gehad met klantenservice, zij verwezen me door naar spotify. Spotify kent het probleem en verwees door naar jullie topic waar ik ook in mijn bericht naar refereerde. Dat topic geeft aan dat ik zelf in deze community een bericht moet plaatsen, waarna ik nu dus weer naar de klantenservice wordt doorverwezen.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Maarten542, welkom bij de community! 🙂

Dat klinkt inderdaad niet helemaal zoals het hoort, zeker als het abonnement al op 22 maart is stopgezet. Ik kijk graag even met je mee waar dit mogelijk misgaat.

Zou je hiervoor je communityprofiel willen invullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? Dan kan ik gericht met je meekijken. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor moderators van KPN.

Laat vooral even weten zodra je dit hebt ingevuld 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2026

Dag ​@Serenay van KPN ,

Ik heb de info in mijn profiel aangevuld.

Gisteren heb ik later op de dag nog een collega van je gesproken bij de telefonische klantenservice. Hij gaf aan dat hij eea in orde zou maken voor me. Ik moet hier nog wel een terugkoppeling op krijgen dat dit gelukt is. Misschien kan jij dit voor me nagaan?

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, ik ben hier inmiddels nog even verder achteraan gegaan!

Als het goed is, is hierover nu een bevestiging ontvangen en zal er binnenkort contact met je opgenomen worden met een terugkoppeling. Hopelijk is het daarmee snel opgelost.

Ik heb daarnaast nog wat extra toelichting toegevoegd aan het dossier en zal het vanuit hier ook nog even in de gaten houden. 🙂

Laat je het weten als je meer weet?