Skip to main content

Vandaag Premium abonnement opgezegd en bevestiging per email gekregen. Binnen MijnKPN staat echter nog dat Premium geactiveerd is, ook op website Spotify.

Achteraf zou ik toch graag Spotify Family bij jullie willen aanschaffen, maar wanneer ik dit probeer en een winkelmandje wil vullen en erop klik is de bestelling niet zichtbaar.

Is er een bepaalde verwerkingstijd voor KPN m.b.t. het opzeggen van het Premium-abonnement? Wanneer kan ik Family aanschaffen?

Welk abonnement heeft u? Misschien een Alles-in-1 Standaard abonnement? 


KPN Mobiel + Spotify Premium


Hoi @btcvds, het kan kloppen dat je Spotify Premium nog steeds ziet in MijnKPN en deze ook kunt gebruiken. Opzegging van Spotify Premium gaat namelijk per gebruiksperiode.

Hoe kan ik Spotify bij KPN opzeggen?

Als je nog een abonnement hebt waarbij Spotify gratis inbegrepen zit kan je deze niet uit je abonnement verwijderen. Maak je gebruik van betaalde Spotify Premium via KPN dan kun je dit in je MijnKPN opzeggen.

Let op: Je betaalt vanaf nu niet meer voor gebruik per dag, maar voor een gebruiksperiode van 30 dagen. Geef je een opzegging aan ons door, dan kan je Spotify Premium blijven gebruiken tot het einde van de gebruikersperiode.