Skip to main content

Goede middag mijn spotify werkt niet als ik inlog op spotify staat het wel aangemeld maar op mijn telefoon staat free abonnement heb per 12-08-2022. Mijn contract verlengt had daarvoor ook spotify via kpn heb alles al geprobeerd aanmelden opnieuw lukt niet help😃

Hoi @Ingekizomba en welkom op het forum! Als je de abonnementen bekijkt in je MijnKPN, staat Spotify Premium hier dan nog wel bij inbegrepen? Zo niet, dan raad ik je aan om Spotify toe te voegen aan je abonnement via je MijnKPN. Mocht er wel Spotify in je abonnement zitten, probeer deze dan opnieuw te activeren. Hopelijk werkt het dan weer! 


Ja heb spotify abbonement genomen bij kpn activeren lukt niet helaas help


Check, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens? Mocht je Spotify bij je mobiele abonnement hebben, zet dan ook het 06-nummer waar het om gaat in je profiel. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 


Gedaan 😃 dankjewel alvast


Top! Ik zie inderdaad dat Spotify actief is, dus ik ben benieuwd wat je ziet als je naar onze Spotify service portaal gaat. Staat daar een gebruikersnaam genoemd, en staat daar ook aangegeven dat Spotify actief is? Zo niet, wat gebeurt er dan precies wanneer je het Spotify abonnement probeert te activeren via de stappen die ik eerder noemde? Krijg je een foutmelding te zien bijvoorbeeld? 


Er gebeurd niks kan je mij mischien bellen ofzo dit vind ik erg lastig zo te communiceren


Als je liever belt dan kun je ons doordeweeks bereiken via 0800-0402 tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 🙂 Ik werk via het forum, dus bel niet. Mocht het telefonisch opgelost zijn, wil je hier dan laten weten wat de oplossing is? Ik ben benieuwd! 


Ga ik doen werkze