Skip to main content
Beantwoord

Spotify stopzetten lukt niet

• February 2, 2026
  • 16 reacties
  • 24 keer bekeken

Hallo,

Ik wil mijn spotify abonnement stopzetten. Echter lukt het nergens om dit te beheren of stop te zetten vanuit de app.

Spotify zegt dat het abonnement via kpn loopt, en via kpn werkt de website enzo niet mee..

Is er iemand van kpn die me kan helpen?

Ge Jeroen

P.s. bij voorkeur via mail of app contact ivm langdurig verblijf in buitenland.

Beste antwoord door Erwin van KPN

@JeroenADek Dank daarvoor en ik verwacht begin volgende week een reactie van mijn collega's..  In de regel zetten ze het dan per direct stop.

Zodra ik een update van ze heb, laat ik het jou hier weten

16 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • February 3, 2026

In MIJNKPN kan je alles aanzetten of uitzetten.

Kan je Spotify vinden in MIJNKPN?

Bel anders gratis 0800-0402

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2026

Hi Joop, dank voor je reactie. Ik zien spotify niet terug in MIJNKPN. Voor wat betreft bellen; ik zit momenteel in Vietnam. Gratis bellen zit er niet in ;-(. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • February 4, 2026

Staat Spotify wel op de factuur van KPN?

Mocht dat zo zijn, bel dan gratis 0800-0402 als je weer terug in Nederland bent.

Als je (a)Sociale media hebt, kan je KPN ook via X of Facebook bereiken.

Misschien kan een moderater (KPN medewerker) nog wat toevoegen.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2026

Hi Joop, jazeker ik moet maandelijks betalen. In juli ben ik pas weer terug wat in mijn geval ca 120 euro ongewenste afdracht aan Spotify betekent. Die noodoptie heeft zeker niet mijn voorkeur ;-). Ik hoop op een KPN moderator. Voor wat betreft de platformen "X” of Facebook; daar wil ik geen gebruik van maken of mijn gegevens mee delen. Ik ben ook wel benieuwd waarom KPN er voor kiest om deze externe (niet volledig openbare) platforms heeft verkozen versus een eigen chat/mail oplossing. Maar goed, dat is een ander onderwerp.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@JeroenADek . Welkom hier.

Wat hinderlijk dat je hier mee te maken hebt.  Klopt het dat spotify als extra aankopen op jouw rekening staat?  

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2026

Hallo Erwin,

staat op de factuur als online aankopen 21,99 (family abonnement). Ik zie de dienst echter niet terug in de mijn kpn omgeving…

Groet, Jeroen

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • February 4, 2026

Zie deze topic.

Misschien kan je hier iets mee.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2026

Hi Joop, helaas; ik heb het abonnement niet via google afgesloten en het is niet terig te vinden bij mijn abonnementenbeheer. Spotify verwijst me ook terug naar KPN…. dit kastje naar de muur gesprek heb ik al vaker op dit forum terug gezien.… Oplossing kwam toen vaak door ingreep KPN.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • February 4, 2026

Beste ​@JeroenADek 

Wij zijn net zoals jij klant bij KPN en proberen je alleen te helpen.

Ik stop ermee, want zo te lezen stel je het niet op prijs.😴

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2026

Hoi Joop, oh jee hoe kom je daar nu bij, ik lees mijn post terug maar herken niet de toon terug dat ik niet blij ben met de aangereikte hulp. Dat ben ik juist wel! Sorry dat dat anders overkomt… Denk juist de da community valt of staat bij mensen die zo hulpvaardig zijn als jij…. Met vriendelijke groet, Jeroen

Erwin van KPN
Moderator

@JeroenADek .  Goed nieuws. Ik ga dit voor jou laten oplossen.  Ik moest alleen even zeker weten of het als online aankopen op de factuur staat.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 6, 2026

Hi Erwin, dank voor je reactie en heel fijn dat je me kunt helpen. Ik heb mijn profiel bijgewerkt, hoop dat het lukt, met vriendelijke groet, Jeroen

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2026

@JeroenADek Dank daarvoor en ik verwacht begin volgende week een reactie van mijn collega's..  In de regel zetten ze het dan per direct stop.

Zodra ik een update van ze heb, laat ik het jou hier weten

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 18, 2026

Hallo Erwin, 

Ben benieuwd of het is gelukt, kaarsjes branden ☺️.

Groet, Jeroen

Erwin van KPN
Moderator

Ja, goed nieuws.  Blijkbaar was de ophef wél doorgekomen en wordt spotify per 02-02 stopgezet.  

Er wordt nog wel één keer gefactureerd tot 29-02.. Dat kan ik helaas niet stopzetten.

Zou je mij een seintje willen geven als je de bevestiging van de opheffing hebt? (of als het niet meer op het overzicht staat)  

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2026

Hi Erwin, dank voor je hulp, jazeker ik al het bevestigen. Groet, Jeroen