Skip to main content

Wij hebben precies het zelfde probleem. In eens hadden wij geen premium meer maar free. Toch hadden wij toen wij jaren geleden bij KPN lid werden een gratis spotify premium account gekregen.

 

Absolute niets veranderd aan onze kant. ook geen nieuwe contracten of verlengingen. 100 % hetzelfde.

 

Na zelf door forum heen te zoeken naar een oplossing, had ik toch alleen dit sort berichten gevonden over exact het zelfde maar zonder een oplossing.

 

Dus maar contact gezocht met klanten service. Daar na herhaalderlijk uitleggen werdt mij beloofd dat iemand met mij contact zou maken. Dat is nog niet gelukt…

 

nog steeds hoop ik op een oplossing.

 

Groet Bart Jan

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Klopt Bart Jan,

Ik heb op afgesproken tijdstippen én data zitten wachten op een telefoontje. Meerdere malen toegezegd.

Trust me: Heb geen hoop dat KPN dit zal doen. Gebeurt gewoon niet. Pure normvervaging.

Fijne avond en groet,

Niels


Hoi @bartcelona2 .  Wat merkwaardig dat je spotify plotseling niet premium meer is.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan ga ik voor je kijken.


Hoi @Erwin_  Dank voor je reactie !

Ik heb mijn profiel aangepast om alle details te kunnen delen over mijn contracten, equipment, en mijn eigen technische kennis.

Van de reeks van reacties lijkt dit een vaker vorkomend probleem.

Dit zou moeten kunnen betekenen dat we dit nu makkelijker op kunnen lossen en misschien wel documenteren zodat anderen daar ook profeit van hebben.

Maar @N. den Hartog heeft jammer genoeg al een andere ervaring. Ik zal positief proberen te blijven en helpen met het vinden van een oplossing.

Ik verbaas me ook dat dit een nieuwe “thread” op dit forum is geworden terwijl het helemaal het zelfde probleem is als de andere “thread” waar ik een response op had geschreven. Ook omdat deze nog niet was opglost dacht ik er goed aan te doen om daaran te kopelen om gezamelijk te documenteren hoe hier een oplossing voor is te vinden.

 

Ik zal aanvullende informatie delen indien gewenst

er is ook een forum thread - hieronder de link- waar bij het wel is opgelost ( en vertrouwen in KPN hersteld is ) 

 


@Erwin_  had jij al wat uitgevonden over waarom mijn service van spotify was veranderd van premium naar free.

 

Ik hoopte dat met de links naar andere forum threads het zou kunnen helpen op dit op te lossen. Hieronder nog een paar...

 

 

 

Groet Bart


@Erwin_  ik maak me zorgen dat ik op niets aan het wachten ben.

 

Is er een mogelijkheid om een “Ticket #” te krijgen dan krijg ik meer het gevoel dat er iemand ergens mee bezig is of ergens op wacht zodat we allemaal niet voor niets aan het wachten zijn.

 

Ik heb nu weer het gevoel dat KPN me weer vergeten is.

 

Bart


Ik krijg je niet te pakken, @bartcelona2 .

Ben jij morgenvroeg bereikbaar.? (ik heb een voicemail ingesproken)


Erwin dank voor je belletje. I was inderdaad niet beschikbaar, maar nu weer wel. Je kunt altijd een reactie of antwoord op vragen krijgen via dit forum.

 

Ik heb zelf nogmaals deze forum thread gelezen en zou niet weten wat ik nog zou kunnen toevoegen om het probleem duidelijker te maken, zonder in herhaling te vallen. 

Behalve dit heb ik mijn best gedaan om juist niet een nieuwe forum thread te starten en eerst te zoeken in het forum om mij zelf te kunnen helpen. Om dat ik precies dezelfde situaties al beschreven zag in het forum heb ik juist met opzet mijn vraag daar aan gekoppelt. Zodat iedereen profeit zo hebben die dit onderwerp volgt.

Voor een reden die ik niet begrip heeft een Forum Admin toch een afsplising gemaakt. ?!

Nogmaals om anderen die het zelfde probleem hebben (of gehad hebben) ook te helpen heb ik getracht juist wel weer de verbinding weer te maken door deze te kopelen aan andere Forum Threads (10 dagen geleden). Zolas ik al beschreef hoopte ik ook daarme jou of KPN te helpen bij het vinden van een oplossing.

 

Anyway ik lijk weer in herhaling te vallen. 

Als je toch liever dit via telefoon doet, prima, bel dan nog maar eens want ik kan je niet terug bellen…

Ik zal dan hier in het forum blijven documenteren voor de andere die deze onderwerpen volgen.

 

Hartelijke groet Bart Jan

 

 


Nou. Ik heb op jouw adres gezocht en ik vind een vast abonnement en een mobiel abonnement.  Maar ik zie nergens spotify.

Wat ik me kan indenken is dat je vroeger spotify in je pakket had zitten. Daarna over bent gegaan op een nieuwe abonnementsvorm en dat spotify nog een tijd (ten onrechte) actief is gebleven.

Dit komt soms voor.  

Eens in de zoveel tijd voert spotify een opschoningsactie uit en worden deze alsnog ge-deactiveerd.

Dit is theorie. Ik kan het in ieder geval niet terug vinden in de afgelopen 6 maanden dat je bij ons bent. 


Dat is niet mijn situatie en ook niet de situatie die anderen in de meerdere forum threads hebben beschreven.

Erwin ik vind het fijn dat je ons allen probeert te helpen maar ik en de Forum thread waar ik mijn reactie aan had gehaakt hebben duidelijk beschreven dat wij allemaal bij ons abonnement (jaren geleden) gratis Spotify Premium kregen. Dit heeft jaren goed gewerkt voor ons allen maar ineens werden onze premium Spotify service veranderd naar de “free” service.

 

Laat ik het voor je anders proberen te illustreren.

Bij een KPN  Vast  abonnement krijg je een TV ontvanger waarmee je gratis  TV kunt kijken.  De situatie die wij hier beschrijven is gelijk aan dat deze  TV ontvanger ineens niet meer werkt en dat we nu alleen maar NPO 1, 2, en 3 kunnen kijken.  

Jij als antwoord hierop zegt dat wij helemaal geen contract hadden om een werkende TV ontvanger te mogen gebruiken. Maar het is juist dat wij dit als contact voorwaarden hadden toen wij het contact afsloten.  En hierbij is ons nooit verteld dat wij hier maar een bepaalde tijd recht op hadden.

 

Ik hoop dat je al deze forum discussies die ik nogmaals gelinkt had 10 dagen geleden nog eens zal lezen om ons probleem beter te begrijpen. 

 

Maar Edwin misschien nog beter om zelf te zoeken in jullie forum:

Want als je in jullie KPN Forum zoekt en dan “  Spotify  “ typt  dan zal je zien dat je meteen de suggestie krijgt om de meest populaire discussie in het forum over Spotify te lezen en die is getiteld  “ Spotify Premium omgezet naar Free “

 

In het kort het is voor mij niet te begrijpen dat je doet als of je ons probleem niet begrijpt.


@Erwin_ ik hoop dat ik je niet heb beledigd, ik waardeer het dat je ons probeert te helpen.

 

Ik hoop nog steeds dat we dit voor allen kunnen oplossen.

 

Groet Bart


@Erwin_  ik dacht nog even deze onder je aandacht te brengen. Het is nu weer een maand geweest.

 

Ik en alle anderen zouden het op prijs stellen als we enige reactie hierop zouden krijgen.

 

Bart

 


 

 

Jij hebt geen spotify. Heb jij anders facturen van de afgelopen maanden waar spotify op staat?  Of een actueel overzicht waar op staat dat spotify gratis deel uit maakt van je abonnement? 

De topics waar jij aan refereert zijn doorgaans mensen die spotify wel degelijk op hun factuur/abo hebben staan en waar iets is misgegaan.  Bij jou is niks te vinden.