Skip to main content

Sinds een paar weken kan ik niets op Spotify opzoeken als ik geen wifi verbinding heb. De app geeft de melding "geen internetverbinding'. Gek genoeg kan ik wel via mijn browser iets opzoeken en dat via 'open in de app' gewoon in de app af spelen.

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

In oude forum berichten zag ik twee vergelijkbare meldingen, zonder het antwoord helaas.

Hebben meer mensen dit probleem?

 

 

Is dat op de telefoon?

Zo ja, verwijder de app en installeer hem opnieuw. (had je al gedaan las ik).

 

Als je Android 13 erop gezet hebt, wacht dan tot de update.

Er zit een fout in de eerste Android 13 versie.

Na de update werkt alles weer zoals het hoort. 

Die update had ik afgelopen week.


Is dat op de telefoon?

Zo ja, verwijder de app en installeer hem opnieuw. (had je al gedaan las ik).

 

Als je Android 13 erop gezet hebt, wacht dan tot de update.

Er zit een fout in de eerste Android 13 versie.

Na de update werkt alles weer zoals het hoort. 

Die update had ik afgelopen week.

Ah top, dankjewel. Het is inderdaad op mijn mobiel en Android besturingssysteem.


Probleem opgelost!

Ik gebruik een DuckDuckGo apptracker blocker. Dit is een bèta versie dus nog in ontwikkeling. Op WiFi is er geen probleem, op mobiele data wel (geldt ook voor Telegram trouwens).

Hopelijk is het tzt opgelost. Of stoppen apps met de belachelijke hoeveelheid trackers. Heel veel apps gebruiken trackers van Google, Brench metrics en Facebook om veel persoonlijke informatie op te halen. Postcode, geslacht, voornaam, achternaam, lokaal IP adres... 


@NikiBee Fijn dat je de oorzaak hebt weten te achterhalen en bedankt dat je dat hier nog even deelt 🙂 . Ik wens je een fijne dag en post gerust nog even een berichtje als we nog iets voor je kunnen doen!