Skip to main content

Beste lezers,

Wij hebben ook een TV uit 2022, alles is bekabeld. Geen versterkers in de stopcontacten. Wel versterkers van KPN zelf, super wifi punten. Onlangs alles geüpdatet en toch weer de storing met gebruik van de KPN app. De modem is uit 2020, en wij hebben glasvezel. Al zeker 5 maanden last van deze storing. Daarvoor nooit. Altijd via de app TV gekeken en er is recent niets aangeschaft wat storingen zou kunnen geven. Wij weten het ook al niet meer. Onlangs snellere WiFi, helpt dus ook niet. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Beste Andika

Het heeft mij een naar bijsmaakje bezorgd. Net alles nieuw geplaatst door KPN in mijn nieuwe woning en dan dit. Je mag zelf een nieuw KPN-modem kopen, Hoera! Niet netjes de modem vervangen door de nieuwe, nee je mag het zelf kopen.

Ik heb mezelf aangewend om de stekker van de stroom te halen, scheelt ook weer in de kosten. Wil ik bijvoorbeeld Netflix kijken, dan is het van de stroom afhalen niet nodig. Je zou bijna niet meer via KPN kijken, maar ik heb alles via KPN :-(


Beste @Andika, welkom! Wat jammer om te lezen dat jij problemen ervaart met de KPN Smart tv app! Krijg jij ook die 403 foutmelding, zoals de andere gebruikers in het topic waarin jij je bericht plaatste? Wat lijkt te helpen is om de app na gebruik echt even af te sluiten, door die optie te kiezen via de instellingen. En niet zeg maar alleen de app weg te drukken of een ander HDMI-kanaal te kiezen. Door het sluiten van de app wordt het geheugen gewist en begin je dus de volgende keer weer met een ‘schone lei'. 
Als je de foutmelding nog wel weer tegenkomt, zou je dan nog even kunnen laten weten wat de specifieke melding is? Dus wat er verder nog achter de ‘403’ staat?


Reageer