Skip to main content

Ik op de  camping een google tv vorig jaar kon ik via mijn telefoon kpntv streamen naar mijn tv zonder problemen 

Nu krijg ik in de app geen streaming logo

Neem ik mijn werk telefoon en die verbind ik met de hotspot daar kan ik wel mee streamen 

 

Het enige verschil wat ik op bijde telefoon zie 

Werk telefoon zie ik kpn tv

Op mijn eigen telefoon kpn tv +

Mijn buren hebben ook kpn mobiel 

En die hebben de app kpn tv

 

Hallo @bary ,

Bij mij in de KPN TV+ app (telefoon) staat wel gewoon het streamingslogo rechtsboven.

De versie van de app is 8.46.00 (IPhone)


De TV+ app werkt alleen als u een 2de mobiel of tablet gebruikt. Dus 1 mobiel als hotspot instellen en van de andere mobiel met TV+ app streamen.


Weet iemand toevallig hoe ik de gewone tv app krijg


Weet iemand toevallig hoe ik de gewone tv app krijg

Dat kan niet. Op de duur krijgt iedereen de TV+ app.


Wat onhandig hoop dat kpn met een oplossing kan komen voor dit probleem 


Ik neem aan dat KPN er voor zal gaan zorgen dat je ook naar jouw Chromecast Google TV kunt casten als je alleen één iPhone bij je hebt die je dan dus ook als hotspot gebruikt.

Op een Android telefoon is dat immers ook mogelijk met de nieuwe TV+ app.


De TV+ app werkt alleen als u een 2de mobiel of tablet gebruikt. Dus 1 mobiel als hotspot instellen en van de andere mobiel met TV+ app streamen.

De TV+ app werkt op mijn iPhone prima, ik kan gewoon mijn TV kiezen om daarheen te streamen. 


De TV+ app werkt alleen als u een 2de mobiel of tablet gebruikt. Dus 1 mobiel als hotspot instellen en van de andere mobiel met TV+ app streamen.

De TV+ app werkt op mijn iPhone prima, ik kan gewoon mijn TV kiezen om daarheen te streamen. 

Gebruik je dan jouw iPhone ook als hotspot waar jouw televisie op aangesloten is, want dat is de situatie waar we het over hebben. En dat werkt naar mijn weten helaas (nog) niet op een iPhone maar wel op een Android telefoon.


Nu krijg ik in de app geen streaming logo

 

 

De opmerking van de topicstarter betreft geen streaming logo. 
 
Ik heb dat wel thuis via mijn WiFi. Ik heb geen mobiel abonnement. 


Nu krijg ik in de app geen streaming logo

De opmerking van de topicstarter betreft geen streaming logo. 
 
Ik heb dat wel thuis via mijn WiFi. Ik heb geen mobiel abonnement. 

Het klopt dat je dat thuis via wifi wel hebt, maar helaas dus niet als de gebruikte Chromecast op de hotspot van de iPhone aangesloten is en je met de TV+ app wilt casten.


Ik neem aan dat KPN er voor zal gaan zorgen dat je ook naar jouw Chromecast Google TV kunt casten als je alleen één iPhone bij je hebt die je dan dus ook als hotspot gebruikt.

Op een Android telefoon is dat immers ook mogelijk met de nieuwe TV+ app.

Ik heb een android telefoon en als nog heb ik een 2e telefoon nodig 


Hi @bary,

We ontvangen hier meer signalen over en willen dit graag even wat beter onderzoeken, zou je ons willen helpen door te reageren op het volgende topic? 

 


Reageer