Skip to main content
Vraag

Streamingsdiensten vallen weg via draadloos TV

• October 26, 2025
  • 30 reacties
  • 231 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

• November 15, 2025

Als ik dat nou eens wist, dan was het probleem opgelost. Ik heb zelfs de tv ontvanger gereset allemaal zonder resultaat 

Waar gaat het mis? Wat lukt er niet? Kun je dat wat meer toelichten?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 15, 2025

Ik kan de ab niet koppelen mijn tv scherm geeft geen enkele response als ik knoppen op de ab indruk

misschien Is het fout gegaan toen ik de tv ontvanger een harde reset heb gegeven 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@John Raesen . In de link die ik deelde staat stap voor stap hoe je de AB kunt koppelen.  Ik neem aan dat je daar aan begonnen bent.  Bij welke stap gaat he dan mis? Kun je het proces beschrijven?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 4, 2025

Het is inmiddels allemaal voor elkaar. 
aanvullende vraag: ik heb bij kpn een Fritzbox besteld en tot mijn verbazing betreft dit huur; ik wil dat ding eigenlijk gewoon kopen. Ook wordt me gevraagd om mijn kpn modem terug te sturen dat was ik niet van plan 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • December 12, 2025

Het is inmiddels allemaal voor elkaar. 
aanvullende vraag: ik heb bij kpn een Fritzbox besteld en tot mijn verbazing betreft dit huur; ik wil dat ding eigenlijk gewoon kopen. Ook wordt me gevraagd om mijn kpn modem terug te sturen dat was ik niet van plan 

Hoi John,  Uiteraard kun je een Fritzbox kopen maar dat staat dan los van KPN.  (werkt overigens wel gewoon).

Als je die via ons afneemt is het altijd huur en willen we het andere modem uiteraard terug.

Hoe is dit verder afgelopen?Â