Skip to main content
Beantwoord

Terugkijken op iPad hapert, springt steeds terug

• January 18, 2025
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Bij terugkijken op iPad springt het elke 20sec zo’n 2sec terug en hoor en zie ik heel veel 2x. Bloediritant

Beste antwoord door Vikash van KPN

@Mustache Wat jammer dat het opnieuw installeren van de app het probleem niet heeft verholpen. Ik ging er een beetje vanuit dat dit het probleem zou verholpen zijn in de laatste update. Ik ga dit doorgeven aan de app-ontwikkelaars voor een oplossing. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Mustache. Welkom op de community! Wat vervelend om te horen dat je last hebt van dit probleem bij het terugkijken op je iPad. Dit kan inderdaad erg frustrerend zijn! Kun je eens kijken of het probleem zich ook voordoet op andere apparaten of via de tv.kpn.com/

Heb je al geprobeerd om je iPad opnieuw op te starten of om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Daarnaast kan het soms helpen om de cache te legen of om de instellingen van de app te controleren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2025

Het blijkt dus enkel de app te zijn! De rest allemaal uitgevoerd zonder resultaat. Werkt via de link wel normaal op de iPad 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Dat is vreemd, gelukkig werkt het wel goed via het linkje. Heb je nog geprobeerd om de tv app opnieuw te installeren en gebeurd dit ook op andere apparaten? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 22, 2025

Zoals ik zei, de rest allemaal gedaan. Op de telefoon werkt het ook.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 23, 2025

@Mustache Wat jammer dat het opnieuw installeren van de app het probleem niet heeft verholpen. Ik ging er een beetje vanuit dat dit het probleem zou verholpen zijn in de laatste update. Ik ga dit doorgeven aan de app-ontwikkelaars voor een oplossing.