Skip to main content
Vraag

TuneIn werkt niet meer, app geeft aan: Kan TuneIn niet bereiken

• February 7, 2026
  • 10 reacties
  • 251 keer bekeken

Metal Henkie
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Sinds een paar dagen kan ik geen radio meer luisteren via TuneIn. De app start wel op, maar zodra ik een radiostation aanklik verschijnt er een melding in beeld: Kan TuneIn niet bereiken.

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 7, 2026

Op welk apparaat gebruik je TuneIn. 

Ik heb hier JOE NL aan via TuneIn op de TV+ box.

Metal Henkie
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • February 9, 2026

Op welk apparaat gebruik je TuneIn. 

Ik heb hier JOE NL aan via TuneIn op de TV+ box.

KPN TV+ Box.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 9, 2026

De box al eens herstart?

Houdt de "kpn" knop op de afstandsbediening 5 seconden ingedrukt en kies in de pop-update daarna voor opnieuw opstarten. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hallo ​@Metal Henkie,

Dat is vervelend dat TuneIn ineens niet meer werkt. Heeft het opnieuw opstarten van de box toevallig al iets geholpen? Soms pakt hij daarna de verbinding weer goed op. Je kunt ook proberen de TuneIn‑app even te verwijderen en opnieuw te downloaden; dat wil dit soort vastlopers nog wel eens oplossen. Laat je het weten als het daarna weer werkt, of als het probleem blijft? Dan denken we graag verder met je mee.

• Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Hier hetzelfde krijg sinds een paar dagen de melding TuneIn not available in your country als ik wil afspelen op mijn Harmon Kardon.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 10, 2026

Staat het betaal profiel van je Google account wel op Nederland?

• Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Alles staat op Nederland.

• Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Hier idem al dagen not availble in you're country , wordt er gek van, modem gerest, wifi netwerk gereset, google musics gerest alles opnieuelw gekoppeld, maar het is niet alleen de google music, ook al onze smart tv's en de google dongles , en de google homescreen mijn telefoon, allemaal het zelfde.. zowel op 5G als op wifi en zelf bekabeld..

Dus of het is een storing van Tunein of er is aan het netwerk gebeurd.  Maar het is hij sommige zenders, niet bij alles..

Heel vervelend het werkte altijd vlekkenloos.

Metal Henkie
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • February 15, 2026

Hallo ​@Metal Henkie,

Dat is vervelend dat TuneIn ineens niet meer werkt. Heeft het opnieuw opstarten van de box toevallig al iets geholpen? Soms pakt hij daarna de verbinding weer goed op. Je kunt ook proberen de TuneIn‑app even te verwijderen en opnieuw te downloaden; dat wil dit soort vastlopers nog wel eens oplossen. Laat je het weten als het daarna weer werkt, of als het probleem blijft? Dan denken we graag verder met je mee.

Het herstarten van de TV+ box heeft niet geholpen. Maar sinds afgelopen donderdag werkt TuneIn weer gewoon. Geen idee dus wat het probleem is geweest, maar het heeft zich vanzelf weer opgelost.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hallo ​@Metal Henkie, goed om te horen dat TuneIn sinds donderdag weer gewoon werkt. Soms kan het inderdaad gaan om een tijdelijke storing of een update op de achtergrond, waardoor het zichzelf weer herstelt zonder dat je iets hoeft te doen. Fijn dat het in ieder geval weer naar behoren functioneert. Mocht het in de toekomst opnieuw optreden, laat het gerust weten. We denken graag met je mee!