Skip to main content

Ik ervaar hetzelfde probleem en het wordt steeds erger.  Niet alleen bij het live tv kijken, maar ook bij terugkijken of het bekijken van een opgenomen programma. Het duurt heel lang voor een programma start. Beeld is bevroren, je hoort 1 seconde geluid en dat herhaalt zich minstens 20 keer, voordat het programma eindelijk begint. Ook wij gebruiken iPad en iPhones. 

 

Admin; eigen topic voor je aangemaakt koriginele topic] en identieke berichten in andere topics verwijderd om het centraal en overzichtelijk te houden voor jou

Hoi @AnketR, welkom op ons forum!
Dat is niet fijn TV kijken inderdaad. 

We zijn uiteraard altijd bezig de app te verbeteren en te optimaliseren. We houden hierbij ook rekening met dergelijke issues. 
Helaas heb ik hier niet direct een kant en klare oplossing voor  waar je nu iets aan hebt maar er zijn wel een paar dingen die we kunnen doen om het leed wat te verzachten.

Op de ipad kun je ook TV kijken via je browser via tv.kpn.com
Daarnaast wil het nog wel eens helpen je apparaten regelmatig te herstarten en de app te herinstalleren en dus up-to-date te houden.

 


Ik zal nu via de browser gaan kijken.  Gisteren wilde ik het journaal van 18 uur bekijken.  Na 85! Keer te hebben gehaperd, was de uitzending voor de helft voorbij en had ik nog niets gezien.  Het lijkt wel of het elke dag erger wordt. Het vreemde is dat wanneer ik de app naar de tv doorstuur, via de chromecast het wel goed gaat. Dan zit er af en toe een bevriesmoment in, maar dat komt meestal omdat een ander ook op de tablet zit.