Skip to main content

Ik bekijk Engelstalig filmpjes op You Tube via de TV waar automatisch een Engelse ondertiteling verschijnt.

Als ik de ondertiteling wil uitzetten moet ik 5 keer achter elkaar op instellingen drukken waarna hij de melding geeft dat de verbinding is verbroken en daarna wordt het nog 3x op instellingen drukken waarna ik in een submenu '’taal" kan kiezen.

Deze staat altijd op Nederlands aangevinkt.

Hierna verander ik dit in English (UK) waar You tube opnieuw wordt opgestart (in het Engels) en er geen ondertitel meer onder mijn filmpjes komt, precies wat ik wil. 

Dit doe ik 3 of 4 keer per dag.

Weet iemand een gemakkelijker methode?

Bedankt alvast.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid, topic verplaatst naar juiste board. 

Ikzelf gebruik de Youtube app in m'n smart tv. Daarin ben ik ingelogd met m'n google account en daardoor onthoud ie mijn voorkeuren.

De apps in de kpn tv ontvanger gebruik ik niet. Maar zo te zien kan je op de Youtube app in de tv ontvanger ook inloggen met het google account.

… en nou weet ik weer waarom ik die in de ontvanger niet gebruikt. Hij liep na een paar keer klikken in de app vast.


Hi @bartjedelft, ik kan me voorstellen dat dat niet ideaal is. Zeker als je het meerdere malen op een dag moet doen.

Dankjewel voor het signaal! Ik ben bang dat ik geen directe hapklare oplossing voor je heb, ik neem het signaal mee. We werken in de updates van de tv-ontvangers onder andere aan het functioneren van de apps. Je kunt intussen de tv-ontvanger een frisse start geven, dat helpt in veel situaties goed als de tv-ontvanger niet lekker werkt. Als je een smart tv hebt, kan je ook de tip van Peter hierboven meenemen en de YouTube app op de tv gebruiken. 


Na terugstellen in de fabrieksinstellingen werkte alles weer en was het probleem met de ondertiteling opgelost.

Alleen wist ik toen mijn wachtwoord niet meer van mijn account, maar dat heb ik toen opnieuw aangemaakt.