Skip to main content

VIAPLAY via TV probleem om hockey wedstrijd te volgen.  zo vaak de foutcode S-0316. Op tablet en op mobiel gaat het goed, maar op mijn splinter nieuwe TV LG van dit jaar dus niet. Hoe kunnen we dat oplossen. 

@Jan Tops 

Op de site van ViaPlay vind je helaas weinig informatie. Alleen dit.

 

Ik denk dat je het beste dit aan ViaPlay kunt vragen.

 

Kijk je via WIFI of met een vaste UTP kabel (tv naar Experiabox (KPN modem router))?


Ik kijk via router KPN > WIFI . Juist nieuw LG tv toestel gekocht en monteur EXPERT heeft installatie gedaan. > de VIA PLAY app erop gezet.  Dus ik kan wel wedstrijden zien maar bij hockey steeds weer foutmelding en soms ook niet,. 


Hoi @Jan Tops, welkom bij ons op het forum. Lastig dat de Viaplay app het niet altijd goed doet. Deze app is niet van ons, daardoor zijn mijn mogelijkheden hierbij beperkt. Je kunt hiervoor contact opnemen met Viaplay zelf, zij kunnen met je meedenken: Viaplay.

 

Voor meer informatie over wat wij met Viaplay kunnen doen kan je hier kijken: 

 


Ik kijk via router KPN > WIFI . 

-----

Je kijkt ViaPlay via de app op de TV.

Wifi of UTP kabel is alleen de verbinding naar de Experiabox (router modem KPN).


Vervolg > Mijn probleem> VIAPLAY op TV. Afgelopen week een nieuwe LG OLED TV gekocht en door Expert  Boskoop geïnstalleerd. Daar zitten dan ook aantal APPS op….Netflix maar ook Via PLay. En die laatste werkte dus niet naar behoren / verwachting.  Om een lang verhaal kort te maken.  Bij 2e bezoek van EXPERT Monteur had hij een stick bij zich voor Upgrade van Software van de LG smart OLED.  Dat bleek de oplossingen kan dus nu ook andere sporten behalve MAX kijken,. Hulde aan de Expert Boskoop….meedenken en ook oplossen.  Dus geen fout KPN of ViaPLAY .  Misschien een attentie / bijdrage wanneer er andere liden zijn die met dat probleem van ViaPLay worstelen of naar oplossing zoeken. 


Die optie had ik niet verwacht inderdaad. Gelukkig is het daarmee opgelost en kan jij nu weer kijken! We nemen 'm mee voor mensen die tegen hetzelfde aanlopen.