Skip to main content

Hi, ik heb mijn bestaande Spotify Premium abonnement via KPN omgezet naar Spotify Family.

Echter na 2 dagen nog geen bevestiging per mail ontvangen, maar zie de wijziging van de kosten wel in mijn overzicht (van 10,99 naar 17,99). Mijn huidige Spotify account geeft nog geen Family aan.  “Er zijn geen abonnementen die nog geactiveerd moeten worden.”De Spotify accountpagina van KPN is tevens leeg als ik inlog via mijn KPN ID. ( tekst: Er zijn geen abonnementen die nog geactiveerd moeten worden.) Hoe is dit op te lossen?

Hi ​@Jeroenvb1978 en welkom bij de KPN Community! Logisch dat je wilt weten wanneer je Spotify Family kunt gebruiken. 

Op ons kennisbank artikel over Spotify bij KPN kun je hier het volgende over vinden: 

Heb je nu Spotify Premium bij KPN? Dan kun je Family activeren nadat je Premium gebruiksperiode is verlopen. Dit duurt maximaal 30 dagen. Je kunt de datum controleren via spotify.kpn.com. Log daar in met je KPN ID en klik op Meer Informatie bij het Spotify blok. Je krijgt de mail met activatielink verder automatisch zodra je Premium is verlopen.

Dus na de gebruikersperiode van je Premium zou alles automatisch verder moeten lopen. 🙂
Mocht er tegen die tijd nog iets niet kloppen, of mocht er nu nog iets niet duidelijk zijn, laat het gerust weten!

Reageer