Skip to main content

Hallo,

ik ben benieuwd vanaf weer je alles op Viaplay “gewoon” via het kastje van kpn kan kijken. Is dat al bekend?

met vriendelijke groeten 

anne van der Kraan 

Dat kan nu al met de TV+ ontvanger. Wilt u die? Bel dan naar KPN en laat uw abonnement omzetten. 


Waarom moet ik dan mijn abonnement omzetten? Kan ik niet gewoon een ander kastje krijgen? 


Waarom moet ik dan mijn abonnement omzetten? Kan ik niet gewoon een ander kastje krijgen? 

Nee. U krijgt alleen dat nieuwe kastje als u het abonnement omzet. 


Net KPN gebeld. Kastje is alleen voor nieuwe abonnement en het abonnement kan niet tijdens een lopend contract worden aangepast. Slechte service vind ik dat! Dus als je (zoals wij) al jaren klant bent moet je wachten tot je lopende contract is afgelopen vóór je gebruik kan maken van het nieuwe kastje. :-( 


Als u al jaren klant bent, hoe komt het dan dat u een lopend contract heeft? 


Omdat ik regelmatig mijn contract laat verlengen 🙂 Ben denk ik al zo’n 15 jaar tv en mobiel klant bij KPN


Ik heb vorig jaar november ook nog mn abonnement om laten zetten naar Hussel. Maar ik kon nu 2 weken geleden gewoon een tv+ ontvanger krijgen. Geen probleem. 

Maar u had bij verlengen korting gekregen zeker? 


Yep, met korting idd. Op advies van KPN zelf trouwens. Bellen om je contract te verlengen zodat ze je een aanbod kunnen doen.


Tja, dan zit u weer 12 maanden vast. Voor wat hoort wat...