Skip to main content

Ik heb vandaag bij mijn KPN abonnement ook HBO Max geactiveerd maar heb 3 decoders type 2952 

wat moet ik doen 

Op deze tv ontvanger is de HBO app niet beschikbaar. U kunt kijken via de app op de smarttv, smartfoon of laptop/pc. Tablet. U kunt casten naar de tv als u een Chromecast heeft.

Wilt u via de tv ontvanger kijken, dan zult u het abonnement om moeten laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijgt u nieuwe ontvangers waarop de HBO app wel beschikbaar is.


Ik zou gewoon die app in je smart tv gebruiken. Heb je die slimme tv ook niet voor niks.

Redelijk goedkoop van een domme of te oude smart-tv weer een recente maken kan ook met de nieuwe Google Chromecast met apps. 

Er is een HD versie, voldoende voor het meeste materiaal en natuurlijk HD televisies. 

https://www.bol.com/nl/nl/p/google-chromecast-met-google-tv-hd-wit/9300000119991877/

Maar ook een 4k versie. 

https://www.bol.com/nl/nl/p/google-chromecast-met-google-tv-4k-hdr-wit/9300000032517926/


Wat een bezopen advies krijg je hier, app van je smart-tv gebruiken 

Ik neem aan dat je deze abonnement genomen om zonder gedoe naar HBO te kijken rechtstreeks op je tv ontvanger .

Kpn biedt iets aan zonder erbij te vermelden of het voor de klant wel mogelijk of haalbaar is , Zo ook een tijd geleden bood kpn Gamepass van de Xbox aan maar niet erbij vermelden dat dat alleen te gebruiken is op een Samsung Tv.

De klant moet voor de oplossing zorgen .

Je abonnement is al geactiveerd, naar mijn idee  zou kpn met een oplossing moeten komen,


Volgens jouw redenatie J.D.P.

Kpn biedt abonnement voor mobiel dus moet kpn ook de klant maar een mobiel geven? En een televisie, laptop, tablet, vast telefoon toestel. 

Heel apart. Zo'n reactie had ik niet van je verwacht. 

Caspar kan ook zijn abonnement omzetten naar het TV+ . Kan ie via de kpn doos kijken. 

Ik heb een TV+ maar gebruik juist liever de apps in mijn smart-tv. Heb ik 'm ook voor gekocht. 


Jij gebruikt de app van je Tv ,het gaat niet om jou.

De ene gebruik het wel een ander niet.,niet iedereen heeft of wil Tv+.

Je probeert iemand Tv+ aan te smeren, nu snap ik wel waarom je  kpn verdedigd.

Ik ga niet afdwalen van het probleem waar degene mee zit en ik ga zeker niet persoonlijk worden naar andere hier.

Ik benoem de feiten en hoe ik het zie.

Consumenten gebruiken verschillende modellen van tv ontvangers van kpn en kpn biedt daarbij verschillende abonnementen aan, feit is dat kpn erbij moet vermelden welke tv ontvangers met welke streamingsdiensten of games werken of niet.

Het wordt aangeboden en het is niet gek dat de klant er van uit gaat het zou werken zonder problemen.

Niet iedereen die een internet of Tv abonnement afsluit bij kpn heeft de kennis in huis om dit te weten.

Hier op deze forum wordt het probleem erg vaak bij de klant neergelegd of ervan uit gaan dat degene de kennis in huis heeft om monteurtje te spelen.

Bij de vraag van de auteur waar haal je er uit dat degene een smart-tv in huis heeft?

 


Ik heb vandaag bij mijn KPN abonnement ook HBO Max geactiveerd maar heb 3 decoders type 2952 

wat moet ik doen 

 

Je kan de HBO app op je Smart tv gebruiken.

 

OF

 

Je kan je abonnement omzetten naar KPN tv+, dan krijg je 3 x de DIW7022 (KPN tv+ box)

Daar heb je o.a. ook de HBO Max app op (en vele anderen).

 

De DIW7022 werkt via WIFI, maar dat is wel afhankelijk van het modem wat je hebt.

Met een DVS werkt hij slecht (maar het 230 volt netwerk is daar ook niet voor gemaakt). 

Met UTP kabels heb je altijd het beste resultaat.