Skip to main content
Beantwoord

Verdwijnt mijn gebruikersdata als ik overstap naar een direct abonnement bij Spotify?

• April 29, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Verdwijnen de data van Spotify als je direct overstapt naar Spotify ? Nu via KPN, echter een prijsstijging van 22% om alleen naar luisterboeken te luisteren (doen wij niet), vind ik niet echt vriendelijk..

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Patrick Nuijens. Welkom op de community! Als je overstapt van Spotify via KPN naar een abonnement bij Spotify zelf, blijven je afspeellijsten, muziek en instellingen gewoon bewaard. Je moet dan wel inloggen met hetzelfde Spotify-account. Je raakt dus geen data kwijt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• April 29, 2025

Hallo ​@Patrick Nuijens  

Als je jouw Spotify abonnement bij KPN stopt gebeurt er niets met het account bij Spotify zelf, dat blijft gewoon bestaan.

Hou wel rekening met de 30 dagen gebruikersperiode:

Hoe lang loopt mijn Spotify abonnement?

Je hebt een minimale looptijd van 1 maand. Daarna kun je jouw Spotify abonnement maandelijks aanpassen (wijzigen of opzeggen). Je betaalt per gebruiksperiode van 30 dagen. Wijzigingen gaan daarom pas in per de eerst volgende gebruiksperiode. Je kunt in je accountgegevens op spotify.com of op de Spotify account pagina zien wanneer de volgende maand weer start.

Hoe kan ik Spotify bij KPN opzeggen?

Als je nog een abonnement hebt waarbij Spotify gratis inbegrepen zit kan je deze niet uit je abonnement verwijderen. Maak je gebruik van betaalde Spotify Premium via KPN dan kun je dit in je MijnKPN opzeggen.

Let op: Je betaalt vanaf nu niet meer voor gebruik per dag, maar voor een gebruiksperiode van 30 dagen. Geef je een opzegging aan ons door, dan kan je Spotify Premium blijven gebruiken tot het einde van de gebruikersperiode.

Bron:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Patrick Nuijens. Welkom op de community! Als je overstapt van Spotify via KPN naar een abonnement bij Spotify zelf, blijven je afspeellijsten, muziek en instellingen gewoon bewaard. Je moet dan wel inloggen met hetzelfde Spotify-account. Je raakt dus geen data kwijt.

Â