Skip to main content

Ik wil mijn Spotify account wijzigen dat gekoppeld is aan mijn KPN account. Ik wil hier geen 1 maand op wachten, want ik heb dit net vandaag geactiveerd en ik heb het verkeerde account gebruikt.

Alle benodigde informatie inclusief adres en klantnummers is beschikbaar in mijn forum profiel.

@koteeq Welkom op het forum. 

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, wat bedoel je precies met dat je je Spotify account wil wijzigen? 


@Rutger_ 

Het spijt me, ik spreek geen Nederlands en ik gebruik Google Translate om sneller antwoord te krijgen.

Ik heb Spotify Family abonnement gekocht via KPN. KPN laat mij mijn Spotify account koppelen aan dit abonnement (in principe om Premium te activeren). Ik heb het KPN abonnement gekoppeld aan het verkeerde Spotify account, ik heb er 2.

Hoe kan ik mijn Spotify account bij KPN ontkoppelen en een andere koppelen? 


@koteeq Het is dus gelukt om Spotify family te activeren maar accounts hieraan koppelen lukt niet? 

En als je vanuit het Family account een nieuwe uitnodiging stuurt naar het Premium account? 


@Rutger_ Ik heb "Spotify Premium Family" besteld bij KPN. Om deze bestelling uit te voeren, mag ik van KPN mijn Spotify account koppelen aan mijn KPN account via spotify.kpn.com. Dit heb ik gedaan, maar ik heb het verkeerde Spotify account gebruikt. Hoe kan ik mijn Spotify account loskoppelen van mijn KPN abonnement en een andere koppelen? Ik weet dat ik Spotify gewoon kan opzeggen bij KPN, maar dan moet ik een maand wachten, en dan ben ik geld kwijt.


@koteeq Nu snap ik de situatie. 

Het enige dat ik dit geval kan doen is een bericht sturen naar mijn collega's, dan kunnen zij proberen dit e-mailadres te ontkoppelen. 

Tot die tijd zou je een uitnodiging vanuit je Spotify Family account naar een ander (tijdelijk) e-mailadres kunnen sturen, zodat je toch al Spotify premium kunt gebruiken. 

Is het e-mailadres dat ingevuld is in je forumprofiel ook het e-mailadres bij Spotify? 


@Rutger_ Ja, ik gebruik deze e-mail overal, ook het Spotify-account dat ik wil ontkoppelen van KPN. Dank je.Â