Skip to main content
Vraag

Verkeerd Netflix abonnement is nu actief, maar men stelt dat annuleren binnen 14 dagen niet kan

• December 8, 2025
  • 4 reacties
  • 26 keer bekeken

Deze ochtend mijn verzoek voor abonnement Netflix geactiveerd. Nu blijkt het ineens om een duurder abonnement te gaan. mijn verzoek om dit te wijzigen of te annuleren wordt doodleuk afgewezen. Veranderen kan pas na een maand. Volgens mij is wettelijk geregeld, dat wanneer een product niet goed is je altijd binnen een bepaalde termijn daar van kan afzien dan wel wijzigen. Bij kpn kom ik momenterel niet verder. Daar wordt voortdurend gezegd “kan niet “. Heeft iemand ook een dergelijk voorval en hoe opgelost.

4 reacties

• December 8, 2025

Na 1 maand kan je het corrigeren. Waar praten we dan over? 4 - 5 euro ofzo? Voor een fout die je zelf gemaakt hebt...

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2025

Dat is zo. Het gaat me niet om het bedrag, maar om het principe. Ik heb een product besteld krijg een ander duurder produkt en dat kan niet gewijzigd worden. Dat vind ik niet kunnen.

• December 8, 2025

Er staat duidelijk van tevoren aangegeven dat de minimale duur een maand is. Zie het als een product wat je niet kunt retourneren. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 8, 2025

Volgens mij krijg je gewoon wat je besteld hebt. Dat jij (per ongeluk) een hoger abonnement hebt aangeklikt, tja, dat krijg je dan. Aanpassen of weer stoppen kan al na één maand.