Skip to main content

Goedendag,

Ik zit er over na te denken om een overstap te maken naar Ziggo, KPN kan mij geen nieuwe aanbieding doen om mijn huidige tv & internet te verlengen en bij andere providers bieden ze leuke acties nu die toch veel in de portemonnee schelen.

 

Maar mijn vraag:

Als ik weg ga bij KPN verdwijnt mijn Viaplay account dan ook en moet ik deze dus opnieuw afsluiten bij Viaplay zelf? 

Goedendag,

Ik zit er over na te denken om een overstap te maken naar Ziggo, KPN kan mij geen nieuwe aanbieding doen om mijn huidige tv & internet te verlengen en bij andere providers bieden ze leuke acties nu die toch veel in de portemonnee schelen.

 

Maar mijn vraag:

Als ik weg ga bij KPN verdwijnt mijn Viaplay account dan ook en moet ik deze dus opnieuw afsluiten bij Viaplay zelf? 

 

Dat ligt eraan.

Heeft u ViaPlay via KPN of via ViaPlay aangevraagd.

Als via KPN, dan denk ik dat dat na opzeggen wordt beëindigd. 

 

Die acties zijn er altijd.😉


Ik heb dit destijds via KPN afgesloten, dus ik vermoed inderdaad dat de abonnement stop gezet word omdat de betaling ook gaat via de factuur van KPN.


In principe is het beëindigen van viaplay geen ramp. Je gegevens zoals kijkgeschiedenis etc. blijft gewoon bekend bij viaplay, dus wanneer je na het opzeggen een nieuw account aanmaakt met dezelfde inlog gegevens als dat u nu gebruikt kan je weer lekker doorkijken waar je gebleven was. 
Wat uiteraard wel een ramp gaat zijn is wanneer u vertrekt bij KPN 😅