Skip to main content

Ik heb de Viaplay app op mijn smart TV en smartphone.  De app werkt niet. Heb diverse pogingen bij Viaplay ondernomen. Echter zonder resultaat.  Als ik gebruik maak van de app, krijg ik de melding : er is iets misgegaan. Graag uw reactie.

 

Hoi Johhnieboy, welkom op het forum. 

Werkt dit inmiddels weer bij jou? Ik heb het zojuist ook geprobeerd op mijn telefoon zonder problemen. Welk toestel heb je precies? 


Bij mij in ieder geval niet,

Heb hier toenstraks ook een reactie gezet maar zie hem niet staan.

Heb precies hetzelfde als Johnie.

Ook als ik iets wil terugkijken van de formule 1 krijg ik dezelfde melding. 

Heb zojuist maar de samenvatting op ned1 gekeken.

Maar zou toch willen dat dit word opgelost voor de volgende race.

 


Ik heb voor jou ook een los topic aangemaakt. Kun je het wel via de website zien? Of krijg je dan ook een foutmelding?


Via de website werkt ook niet want als ik dat doe krijg ik de melding:

Wil je op je mobiele telefoon kijken download dan de app en dat heb ik gedaan maar krijg steeds de melding er is iets misgegaan.

En hoe kan ik de topic van mij vinden?


Hallo @Roger30 , klik op je naam of de ronde schijf ervoor, dan krijg je een overzicht.


Goede middag 

Ik heb een vraag over het teveel betaalde bedrag van Viaplay. Het gaat om een bedrag van € 18,32. Krijg ik hier een aparte creditnota voor ?

Graag uw antwoord. 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Goede middag 

Ik heb een vraag over het teveel betaalde bedrag van Viaplay. Het gaat om een bedrag van € 18,32. Krijg ik hier een aparte creditnota voor ?

Graag uw antwoord. 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Hi @Johnnieboy. Wat is de reden dat dir bedrag gecrediteerd zou moeten worden? Is dit onterecht geïncasseerd? Of dubbel? 

Ik hoor graag van je.