Skip to main content

Vorig jaar een abonnement aangeschaft op viaplay, via de samsung smart TV altijd via de viaplay app kunnen kijken. Vanaf dit seizoen wordt de appĀ ineens niet meer ondersteund, kan ik mijn viaplay account overzetten naar zender 226 zodat ik niet dubbel hoef te betalen voor viaplay?

Als de Viaplay app niet meer ondersteund wordt door jouw Samsung televisie dan kan je Viaplay betichten van misleidende informatie op haar siteā€¦

...en op basis daarvan de overeenkomst laten ontbinden.


226 is geen zender, maar een reclamekanaal.

Ā 

Je kan ook via een Chromecast, etc. kijken.Ā 


Hoi @Jelle van Benthem, welkom bij ons op het forum. Als je Viaplay via ons afneemt kan je de F1 sessies op zaterdag en zondag kijken op kanaal 225. Andere dingen zijn daar niet beschikbaar, die zijn enkel via een app van Viaplay zelf te kijken.

Dat de app op jouw tv toestel niet meer door Viaplay wordt ondersteund is vervelend. De vraag is hoe oud jouw tv precies is, zoals je aan het screenshot van wjb kan zien ondersteunen ze nog wel veel Samsung modellen.

Een Chromecast, zoals Joop al noemt, is ook een alternatieve optie die je kunt gebruiken.


HoiĀ @Jelle van Benthem, welkom bij ons op het forum. Als je Viaplay via ons afneemt kan je de F1 sessies op zaterdag en zondag kijken op kanaal 225. Andere dingen zijn daar niet beschikbaar, die zijn enkel via een app van Viaplay zelf te kijken.

Dat de app op jouw tv toestel niet meer door Viaplay wordt ondersteund is vervelend. De vraag is hoe oud jouw tv precies is, zoals je aan het screenshot van wjb kan zien ondersteunen ze nog wel veel Samsung modellen.

Een Chromecast, zoals Joop al noemt, is ook een alternatieve optie die je kunt gebruiken.

Of overstappen op TV+ en op die box de Viaplay app gebruiken. Ik zelf gebruik de Apple TV app inmiddels op de TV+ box. Super dat dit nu gaat!Ā šŸ˜Ž