Skip to main content

Mijn zoon heeft Viaplay besteld en ook met Ideal 17,98 euro aan hun betaald. Nu heeft KPN een wijziging aangebracht, maar moet ik ook nog eens 17,98 euro betalen. Dat lijkt me toch niet de bedoeling!

Hallo @Nic72 , waarschijnlijk heeft je zoon via Viaplay zelf de dienst besteld en heb jij het via KPN gedaan. Dan heb je twee abonnementen. Is dat misschien het geval?

Als dat niet zo is, waar heeft je zoon het bedrag betaald?


Nee! Alleen mijn zoon heeft het besteld via het account van Viaplay. 


Nee! Alleen mijn zoon heeft het besteld via het account van Viaplay. 

 

Als dat zo is, dan hoef je alleen aan ViaPlay te betalen.

 

Maar is het mogelijk dat jij of je zoon per ongeluk in MIJNKPN ViaPlay heeft aangezet?

Als dat zo is, zet dat dan in MIJNKPN zo snel mogelijk uit.

Ik ben wel bang dat je dan 1 maand (de eerste) wel moet betalen en verder tot het moment dat je het uitzet. 


Welkom op de community @Nic72. Dubbel betalen is niet handig inderdaad, dat is zonde. Als Viaplay wordt aangezet via ons betaal je het alleen via ons, als het wordt aangezet bij Viaplay zelf dan betaal je alleen via Viaplay. Als het via een van beide wordt aangezet start er geen betaling bij de ander. Als er wel een dubbele betaling is, lijkt het (onbedoeld vermoedelijk) toch op beide plekken ze zijn geactiveerd. Het uitzetten van een van beide wat Joop al noemt is dan het beste wat je kunt doen. Dan stopt de dubbele betaling.


Reageer