KPN heeft twee opties: Viaplay | TV+ én Viaplay. Nu is de vraag of ik met een abonnement op ‘Viaplay | TV+’, ook toegang krijg tot F1 TV pro, of niet. Dit is niet duidelijk in de omschrijving bij ‘Meer informatie'.
Weet iemand of dit mogelijk is, of dat je toch 'Viaplay’ nodig hebt.
(F1 TV pro krijg je gratis als je een abonnement op ViaPlay basis neemt)
Maar gelukkig kan je ook een abonnement bij F1 TV Pro nemen als je alleen F1 kijkt. (heb je wel een creditcard nodig en een tv met Android of de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) of Chromecast, etc.
Het schema is nog wat aangepast bij Viaplay TV (Waar kijk je).
Goedendag,
KPN heeft twee opties: Viaplay | TV+ én Viaplay. Nu is de vraag of ik met een abonnement op ‘Viaplay | TV+’, ook toegang krijg tot F1 TV pro, of niet. Dit is niet duidelijk in de omschrijving bij ‘Meer informatie'.
Weet iemand of dit mogelijk is, of dat je toch 'Viaplay’ nodig hebt.
Bladzijde 1 / 1
(F1 TV pro krijg je gratis als je een abonnement op ViaPlay basis neemt)
Maar gelukkig kan je ook een abonnement bij F1 TV Pro nemen als je alleen F1 kijkt. (heb je wel een creditcard nodig en een tv met Android of de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) of Chromecast, etc.
Ik denk dat hij / zij beter voor F1 TV Pro kunnen kiezen, zonder ViaPlay.
Zo heb ik het ook en dat is veel goedkoper als je alleen F1 kijkt.
Zie begin van mijn bericht boven.
Want je hebt bij ViaPlay ook nog eens reclames, ook tijdens de F1 kijken.
Hoorde ik van een familielid.
Lijkt mij super irritant, terwijl je de hoofdprijs voor betaald bij ViaPlay.
F1 TV Pro zonder reclames), € 11,90 per maand.
En via de app overall te zien op 1 toestel bij dit abonnement.
Het schema is nog wat aangepast bij Viaplay TV (Waar kijk je).
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.