Skip to main content

Ontevreden over mogelijkheden Viaplay uitzendingen:

hopelijk komt in de nabije  toekomst de mogelijkheid om F1-races op te nemen of dan toch in ieder geval terug te kijken.

Zo is het abonnement zwaar onder de maat. We gaan hiermee twintig jaar terug in de tijd.

 

Graag een oplossing voor dit tekort.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Wim Verbaarschot,

Andel.

Ik ben bang dat opnemen er ook in de toekomst niet in zal zitten.

Je kunt, naar ik begepen heb, de race tot 48 uur terugkijken via de Viaplay app op smart TV, Tablet of telefoon.


Ik heb een Smart TV, de nieuwste Sony, maar geen mogelijkheid om terug te kijken helaas. Gister avond nog gepoogd om te doen.

 

Groetjes,

 

Wim Verbaarschot.

 


En ik wil graag een antwoord van de KPN, geen “als” of “ik-denk”, verhalen. Schiet ik niks mee op.

 


Het niet op kunnen nemen is juist iets waar we steeds meer mee te maken gaan krijgen. Het kost behoorlijk veel om die content beschikbaar te houden voor die bedrijven. Bedenk je dat bij KPN de opnames na 1 jaar ook vervallen. Dat is niet voor niets. En het thuis op kunnen nemen word ook tegen gewerkt. Want dan kan je het 1voudig kopiëren en er van alles mee gaan doen.


En ik wil graag een antwoord van de KPN, geen “als” of “ik-denk”, verhalen. Schiet ik niks mee op.

Dan zal ik "als" en "ik-denk" weglaten al had ik dat in mijn eerste reactie ook al gedaan.

Opnemen zal niet mogelijk zijn en worden. KPN heeft daartoe, net als de andere providers, geen rechten toe gekregen.

Kanaal 225 zal op 1 augustus ook weer verdwijnen en dan zal je ook live via de app van Viaplay moeten kijken. KPN heeft geen invloed op de functionaliteit van die app immers die wordt ontwikkeld en beheerd door Viaplay.


Hallo @WilhelmV2 alle antwoorden kun je bij ViaPlay vinden of navragen, KPN is slechts een doorgeefluik, dus als er iets njet goed gaat bij ViaPlay moet je bij Viaplay zijn en niet bij KPN, KPN is geen verantwoordelijke partij in dezen.

Als je alléén een reactie van KPN wilt hebben, moet je je vragen niet in een openbaar forum posten, maar bellen, chatten, Facebooken of Twitteren.

Dat er nu andere forumleden reageren is de consequentie van het gebruik van een openbaar forum. Je kunt mij en andere forumleden niet verbieden een reactie te plaatsen, zie ook de forumvoorwaarden.


Ik heb een Smart TV, de nieuwste Sony, maar geen mogelijkheid om terug te kijken helaas. Gister avond nog gepoogd om te doen.

 

Je kunt uitzending van sport tot 48 uur na de live uitzending terugkijken via de app in je telefoon, tablet of via de website. Via de app in een smart televisie kan het echter maar tot 24 uur na uitzending!

Ga naar sport. In de app op tv: scroll de hoofduitzendingen horizontaal totdat je '’schema bekijken'’ tegenkomt. Dat is de gids en daarin kun je terugkijken. Vrijwel zoals terugkijken in de gids van de decoder ook werkt.

Ik heb nét nog een stukje van de race gezien via de telefoon.

In de mobiele app van Viaplay is het duidelijker. Daar staat onder Sport al duidelijk ‘’Schema bekijken'’. Zo zie ik het ook op de laptop (via http://viaplay.com/nl-nl ).


Ontevreden over mogelijkheden Viaplay uitzendingen:

hopelijk komt in de nabije  toekomst de mogelijkheid om F1-races op te nemen of dan toch in ieder geval terug te kijken.

Zo is het abonnement zwaar onder de maat. We gaan hiermee twintig jaar terug in de tijd.

 

Graag een oplossing voor dit tekort.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Wim Verbaarschot,

Andel.

Wilhelm ga met F1 TV Pro de toekomst in dan hoef je niet meer op te nemen en kan je altijd terug kijken.


En ik wil graag een antwoord van de KPN, geen “als” of “ik-denk”, verhalen. Schiet ik niks mee op.

 

Of nog leuker…. “ Ik ben bang dat”...😘