Skip to main content

Ik heb op 28 december viaplay bij jullie aangeschaft. Account aangemaakt op viaplay en alles geactiveerd. Ook de mail van jullie om te activeren heb ik gedaan. Nu krijg ik telkens de melding : deze content is niet opgenomen in je pakket

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)

Ik heb op 28 december viaplay bij jullie aangeschaft. Account aangemaakt op viaplay en alles geactiveerd. Ook de mail van jullie om te activeren heb ik gedaan. Nu krijg ik telkens de melding : deze content is niet opgenomen in je pakket

 

“jullie”

@maymay79 op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.

Uiteraard kijkt een Moderator (medewerker KPN) mee en helpt ook.

 

Hoe kijk je ViaPlay?

Via de app van ViaPlay zou je alles moeten kunnen zien.


Als ik de app op de telefoon gebruik doet ie het niet. 

 


Hoi @maymay79, welkom bij ons op het forum. Die melding geeft me het gevoel dat het nog niet helemaal geactiveerd is. Heb je alle stappen die in dit artikel beschreven worden geprobeerd: 

 


Ja ik heb alles geactiveerd zowel bij kpn als bij viaplay.

Wel zie ik dat je bij viaplay alleen maar een abonnement van 15.99 kan aanschaffen en via jullie kost ie 8.99. Zou hier soms iets verkeerd bij gaan?


Ja ik heb alles geactiveerd zowel bij kpn als bij viaplay.

Wel zie ik dat je bij viaplay alleen maar een abonnement van 15.99 kan aanschaffen en via jullie kost ie 8.99. Zou hier soms iets verkeerd bij gaan?

 

ViaPlay kost via KPN ook € 15,99

Kijk in MIJNKPN welke streamingdienst je hebt geactiveerd. 

 

Zie ook hier, ik zie geen streamingdienst van € 8,99 erbij staan. 

 

P.S. 

“jullie”

Sorry, ik werk niet bij KPN.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar en uiteraard kijkt en helpt de moderator (KPN medewerker) ook.


Oh correctie het is 7.99


€ 7,99 is HBO Max, niet ViaPlay.

Kijk in MIJNKPN wat je hebt geactiveerd / aangevraagd. 


Hoi @maymay79 

Je neemt Viaplay -of- bij KPN -of- bij Viaplay.
Straks betaal je dubbel en dat lijkt me niet de bedoeling.

Je moet hem bij KPN registreren door op de link te klikken die je van de KPN hebt gekregen.

Even een gedeelte uit de link van @Jasper :
 

Viaplay activeren

Om Viaplay te kijken moet je na het bestellen Viaplay eerst activeren bij KPN. Hierover ontvang je een e-mail. Ook als je al Viaplay had bij KPN en nu weer gaat gebruiken, moet je Viaplay opnieuw activeren.

Let op: activeren en beheren kan alleen vanaf je thuisverbinding! Zet ook je VPN uit.

Tip: het activeren van Viaplay doe je het beste op je pc, laptop of mac.

  • Ga naar kpn.com/viaplayactiveren
  • Log in met je KPN account (of maak er eerst een aan)
  • Vervolgens staat er in het blauw in het klein 'activeren'
  • Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan
  • Nu ben je ingelogd en kan je beginnen met kijken

De 15.99 is wel doorgestreept bij Viaplay, dat is de normale prijs. Als het tijdens een actie wordt aangezet kan het voor een paar maanden lager zijn, zoals in dit geval. Het activeren hoef je inderdaad alleen bij ons te doen, en daarna inloggen of een account aanmaken bij Viaplay. Dat is om het account bij Viaplay te koppelen aan het abonnement. Heb je bij die stappen om het te activeren mogelijk ook een melding gekregen, of liep dit wel door?