Skip to main content

Ik kan geen content openen via de viaplay app. Ik zie alle content, maar als ik iets probeer te openen dan blijft de app draaien alsof er geen verbinding is totdat ik de melding krijg dat de content niet geopend kan worden (geen opgaaf van reden). Als ik naar mijn viaplay profiel ga dan zie ik dat er geen actieve pakketten zijn. Vervolgens kan ik ervoor kiezen om mijn pakket via KPN te activeren in een scherm van viaplay maar dan wordt gevraagd naar 2 service ID’s waarvan blijkbaar niemand weet waar je die kunt vinden. Als ik de link van KPN volg om viaplay te activeren dan krijg ik de melding dat viaplay al geactiveerd is. Toch lijkt dit niet door te komen bij Viaplay. Wat gaat hier mis? Helaas nul respons van Viaplay en sta op het punt het aboneement op te zeggen nadat ik hier al een week mee bezig ben.

 

@Dronemagic

Om het te openen, moet je een account bij ViaPlay hebben.

En dus op de Smart tv, etc. je gebruikersnaam en wachtwoord ingeven.

 

Waar heb je het abonnement afgesloten?

Indien bij KPN, open dan MIJNKPN en open dan een nieuw tabblad in de browser en ga naar activeer ViaPlay en volg de stappen.

 

Die 2 service id's, dan zit je op de site van ViaPlay en dat werkt niet.

Zie zoals ik het boven beschreef, dan gaat het goed.

Succes.

 

KPN is verder alleen een tussenpersoon, voor de betalingen.

Voor problemen moet je bij ViaPlay zijn. 

 

 


Bij mij hetzelfde probleem. KPN geeft aan dat alles juist ingesteld staat. Viaplay geeft hetzelfde aan en wil graag dat de activatiecode opnieuw aangemeld wordt. Dit aangegeven bij KPN, nu al een week niets meer gehoord. 
Het is overigens lastig contact te krijgen met beide partijen om een oplossing te vinden. 
Kijken op tv 225 gaat prima maar de rest werkt niet. Betaal je toch voor…


Bij mij hetzelfde probleem. KPN geeft aan dat alles juist ingesteld staat. Viaplay geeft hetzelfde aan en wil graag dat de activatiecode opnieuw aangemeld wordt. Dit aangegeven bij KPN, nu al een week niets meer gehoord. 
Het is overigens lastig contact te krijgen met beide partijen om een oplossing te vinden. 
Kijken op tv 225 gaat prima maar de rest werkt niet. Betaal je toch voor…

 

Activeren moet je via de KPN.com site doen en niet op de ViaPlay site.

Zie boven.Â