Skip to main content

Nou ik ben al vanaf dinsdag aan het bellen. 

Nieuwe klant 9 maanden gratis viaplay eerst moest ik wachten tot het 10 uur was, want dan was het zichtbaar in de app.. toen wachten op een mail.... die moet nu nog komen. Bel je de klantenservice, moest die wat navragen sta je *** 20 min in de wacht. Toen opnieuw gebeld en toen ik werd doorgeschakeld werd er opgehangen. Zou gisteren de mail moeten ontvangen, maar ja jullie raden het al geen mail en geen viaplay. Ga zo maar weer bellen, wordt hier not amused van.

Tevens als ik nu in de app kijkt lijkt het net alsof het betaalde pakket is toegevoegd, omdat er staat dat ik vanaf aug. 13.99 moet betalen dit zijn geen 9 maanden gratis

 

*Admin: bericht aangepast ivm taalgebruik

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Goedemiddag @Annieroel!

We hebben een eigen topic voor je vraag aangemaakt, dan kunnen we kijken wat de status is. Ik snap dat je dit graag geregeld wil hebben, maar let je wel op onze huisregels? 

Wat ik in ieder geval kan aangeven is het volgende:


Alle ins en outs over Viaplay kun je vinden in ons topic: Viaplay bij KPN.

Als je Viaplay als welkomstcadeau gekozen hebt, dan staat er het volgende vermeld in jouw bevestiging:
 


Nadat je bestelling is afgerond, ontvang je een activatiemail. :exclamation: Door drukte wordt de activatiemail momenteel vertraagd verzonden :exclamation:

Hoe activeer je Viaplay?
 

1. Klik op Viaplay activeren

2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)

3. Activeer Viaplay bij KPN

4. Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan

5. Download de Viaplay app op je favoriete apparaten

Tip: het activeren van Viaplay doe je het beste op je pc, laptop of mac.


Let op:  je moet verbonden zijn met je KPN internetverbinding thuis (wifi of met een kabel) om Viaplay bij KPN te activeren. Zet op je smartphone ‘mobiel internet’ tijdelijk uit en wifi aan voordat je activeert.

Heb je inmiddels jouw activatiemail voor Viaplay ontvangen?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het activeren alsnog gelukt is! Anders hoor ik het graag!


Sorry even drukke week geweest, maar het id idd geregeld.


Fijn, dan sluit ik het topic met een gerust hart! :wink: Hopelijk heb je nog een moment om lekker op te laden! :muscle_tone4: